Ingen prövotid på de lilla rosa längre!!

Hej och hå. Kom på att den 25 juni 2010 fick min prövotid ut på körkortet! Så ja nu är det bara att tuta och köra för nu kan de inget GÖRA, eller ?

Idag har varit en riktigt bra dag. Haft det toppen med pojkarna, vi åkte till Everett Mall och pojkarna hade det riktigt kul med karuseller och dinusarer. 

De åt sin lunch utan protest och sov gott båda två i 2 hela timmar. 


Imorse åt de för första gången flingor med mjölk till frukost.. Så det fick ju dokumenteras..


Lite filmklip från dagen..




När jag slutat jobba köra jag till Fred Meyer och tankade och sen bar det iväg till Cattsan och mitt andra USA hem..
Var en trafikolycka på den 3:dje och sista motorvägen jag körde på och innan jag anlände till Issaquah.

Vi gick till Pizzerian i området gott var det! Mumms, tack Sarah för maten..
OCH CATTIS ÄR INTE FETTIG I HÅRET, HON HAR PRECIS DUSCHAT SÅ NI VET DET! Viktigt :)


Nu sitter jag här och chillar i Catrins säng. Snacka lite med Mamma, men hon skulle fixa lite sen ringa innan de ska åka. Snart snart kommer hon lilla Mamms :)

Är himla sugen på något gott att äta men åhhhhh jag kan ju inte alltid!!! ;) 

Juli månad är det också nu, herregud vad tiden går snabbt.. Usch, men kul är det.. Det är så det ska vara.. 


Tack Mamma för att du gästblogga, alltid trevlig ju hehe..

Emelie, tackar! Ja jag ska försöka leva i nuet, men det är inte alltid lätt hehe. Men framtiden får utvisa vad jag hamnar. Kul att du kommentera, jag blir så glad, det värmer. Och ja det ska bli kul att få rå om Mamma och Peter... Have a good one too, and a good summer ;) KRAM!

Nej nu räcker det idag, orkar inte mer nu.. PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Hässleberga

Hejsan!

Tre "försök" har man om man bara kör lite för fort...eller?

2010-07-03 @ 23:42:29
Postat av: emilia, Au pair i Los Altos, California

Grym engelska.. Du har verkligen ingen svensk accent. FINT!

2010-07-06 @ 17:19:41
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0