Lång dag, värme och mycket full rulle

Denna dag har varit riktigt lång. Vi har hunnit med mycket dock men ändå.. Varmt, olidligt och härligt!
Imorse tog vi en tur i Everett och inom Barnmuseumet. Åt lunch på Donken innan det bar hemåt.

När pojkarna nappade passade jag på att få lite sol på min sjukt bleka kropp! Jag är mitt blekaste just nu hahah :) Så lite sol visade sig inte vara fel i alla fall..

Efter deras nap blev det baddags i poolen. Dexter bajsade i trädgården och sa inget. Utan jag såg bajs på hans ben, så ja jag fick efter jag tvättat honom och fått på honom en bjöja gå på bajskorvs jakt på baksidan!

Korven hittades vid gungorna ;) Så fick agera människobajs plockare, och jag ska säga er att det var sjukt mkt äckligare än att ta upp Gizmos (min hunds) bajs!!!

Vi körde och tankade den stora blåa bilen och tog en sväng till Target innan vi åkte hem igen. Sen slutade jag, då fixade vi till oss och körde sen till Mukilteo och åt på fiskrestaurangen Arnies.

Det var mycket god mat, trevlig personal och en fin utsikt. Se själv.. :) 





MT. Baker (Mount Baker) Norr om där jag bor..


Grillad lax med citronsås! Mummms..Det var så sjukt gott att få äta riktigt mat, inte bara en massa skit! Bra för min lilla mage de..



Citron mousse och chokladglass

Bakom oss ser man Mukilteo färjan..

Efter maten blev det en tur till Everett Mall Biografen för att se en film. Grown ups blev det, RIKTIGT BRA! Kan verkligen rekommendera den, jag fick mig mååånga goa skratt, riktigt kul faktiskt..  

Väl hemma fick vi snackat lite med Katie om morgondagens planer, vi ska ner mot Seattle på en Sjö festival.. Ni kommer då se mer imorgon :) Ska ladda batteriet till kameran nu!

Har precis pratat med fjällan (för er som inte vet, Catrin), saknat henne såå idag! Inte pratat sen igår och ja så pratade vi nu kl halv 11 på kvällen, så ja det kändes konstigt..

Nej nu måste jag hotta mig i säng! Ögonen vill inte mer, de kämpar emot något så fruktansvärt ;) hahaa

hörs imorgon gott folk, ha en toppen helg! kärlek från oss här..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Asså va e d me usa o potatismos? Visst jättegott men man får ju för fan d till allt =) hehe...

Här hemma e d oxå jättevarmt kan du tro...nästan som Thailand! Gott! Sitter på hästen i ridbyxor o bikinitop! Grannanrna undrar nog...=). Ha d bra o hälsa! Take care now bye bye then...

2010-07-10 @ 22:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0