MALL OF AMERICA I BILDER! (finns även ett inlägg till som mamma skrivit under detta)

Idag har jag varit på USAS STÖRSTA VARUHUS! Riktigt fett.. 3 våningar med affärer, varje varv är cirka 1,5 km.
Med ett nöjes fällt inne, jag åkte stockarna (finns på liseberg) och den fetaste berg och dalbanan någonsin. Snabb, upp och ner och stup :)

Det fanns även ett akvarium som var riktigt stort med, man kunde få hoppa ner i vattnet och snorkla med fiskarna.

Babyhajar och de bruna är hajägg.. Så hrä var det ett BB för hajar:)

Min bästis fiskis Nemo and I..

Denna bild är tillägnad Anna Lundström :) Riktigt cool skoaffär ...

Nya XBOX grejjen, inga kontroller bara använda sig själv.. COOLT..

Lego land i mini form


Rainforest Café ett väldigt trevligt ställe med åskväder, regn, regnbågar osv osv..
Ganska hippa, udda, unika barstolar
Ni kanske inte ser Mig, Brittany och Peter, men vi sitter längst bak från vänster..

Forrest Gump inspirerat ställe med Seafood..

"Här kan man få köra ett plan"

Brittany and Kelly, vi yngre åkte till Mallet även nu senare ikväll medan de andra gamlingarna stannade hemma o såg film..

Vi äter dippin dots, de är glass i små kulform.. Mycket gooooda..

Nej godnatt säger jag nu, imorgon ska vi upp tidigt och åka på en ganster tour i The Twin Citys (Minneapolis och St. Paul). Så får se lite av citylivet här imorgon..

Kommentarer
Postat av: Anna

Waaww vilket varuhus!!! o skoaffären ser riktigt cool ut! va där många fina skor? sånt varuhus skulle vi haft i Sverige! Det hade varit något de!!

Ha det bra.

kram Anna

2010-07-19 @ 12:52:24
Postat av: Helen

Ja du Anna det är din affår du, Maria, Petra o Malin får se till o spara ihopa pengar o flyga över 1 v o bo hos Judy med fam för att spendera er tid på Mall of America....Kram

2010-07-19 @ 16:08:07
URL: http://minusa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0