MINNEAPOLIS, MN (MINNESOTA)

FRAMME, äntligen semester! NAAAAJS!

Carter pojkarnas morfar körde mig till flygplatsen, allt gick bra, allt var i tid.
När jag kom fram stod hela familjen Blommer i Svenska tröjor och tog emot mig hehe.. Så mys..



Sen blev det grillning av "S'more" så de står då för Some more, för de är så goooda!! Det är kex, choklad och så grillar man en marshmellow och lägger i mitten så de blir som en macka. SJUKT GOTT FAKTISKT, sen kan man ha lite jodnötssmör eller nutella iställer och mixtra lite..
Och ja de var inte liiite varmt att grilla och sitta vid elden när de redan var 26 grader och ja myggen ville bita sönder en!!
Men riktigt mysigt och trevlig var det..


Sen blev det lite smp smällare..



Och jag gillar det här, trivs som fisken i vattnet redan. LOVE THE BLOMMER FAMILY! :)

Imorgon blir det Mall of America, Usas största varuhus/köpcenter. Om man gå 5 minuter i varej affär utan paus så tar de 8 timmar att gå igenom. Kom precis på att jag nog skrev detta i gårdagens inlägg, men jaja sånt händer :)

Nej nu ska jag ner och sova. Trött är jag. Och måste vara laddad inför imorgon! SHOPPING TILL TUSEN OCH HÄR ÄR INGEN SKATT!!! I vissa delstater har man inte skatt, så imorgon ska jag shoppa på hej och hå hahah.. Ha de bäst alla!

Vill även önska Kim och Jonas en trevlig 2 veckors semester i Ayia Napa. Ta de lugnt grabbar ;)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Tack malin!! o vi tar ALLTID det lugnt!!;)

2010-07-16 @ 10:54:28
Postat av: Anna

Ser riktigt mysigt ut! o dom "mackorna" ser grymt goda ut! skulle jag vilja smaka!



Ser framemot att få se o läsa om dina nya inköp! :D



ha en trevlig helg!

Kram Anna <3<3

2010-07-16 @ 13:38:58
Postat av: pappa

Ser mysigt ut, Malin. Ha det så jättetrevligt! Kram

2010-07-16 @ 19:31:55
Postat av: Kristina Å

Hej allihopa! Gottegris som man är låter det väldigt gott! Vi får ha en amerikansk grillafton när du kommer hem Malin!!! Ha det så kul på din lilla semestertrip o hälsa alla. Alla här hälsar så gott. Kramar från Kristina.

2010-07-16 @ 22:38:40
Postat av: Mammi

Hej pa er allihopa. Ja vi trivs som fisken i vattnet. Idag har vi shoppat o da menar jag shoppat.....O det har varit jatte trevligt o nu vankas det barbecue.... Judy har bakat bananmuffins o jag love it...Ha det bast kramisar

2010-07-17 @ 01:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0