Mum and Peters last day :(

Idag blev det en tur till Alderwood Mall där vi åt på Ruby's. Pojkarna älskar det stället, där finns nämligen ett tåg som går runt på en tågräls uppe i taket, ni kan se glimtar av det på korten. Och de som ÄLSKAR tåg är ju helt lyriska och skriker tuuuut tuuut hela tiden hhahah. Men allt gick bra och det var en mycket trevlig lunch och de uppförde sig bra och var glada :) 




Mamma och Peter köpte rosor som tack för att de fått bo här, och målningen är från Nic och Dex. De är själva konstnärerna + att de har lämnat sina fot och hand avtryck! Ni kan tänka er att Mamma blev glad! Så som hon älskar dessa pågar! Ja typ lika mkt som jag gör ungefär!!! :)



Efter Mamma och Peter lagat med som förövrigt var riktigt god! Så tog vi vårt pick och pack och körde till pojkarnas simklass. Mamma agerade fotograf och jag hade Dexter medan Katie hade Nic. Joel var även i en sväng och lekte lite med dem, han kunde inte hålla sig ifrån dem heheh..

Och Dexter hade de riktigt kul, han har varit lite skeptisk mot detta innan och mest frusit och inte velat gör mycket. Men idag var han en riktig vilding och provade allt. Han var som fisken i vattnet helt enkelt och ja Nic är alltid värsta pirajan. Han kastar sig runt, har huvudet under vattnet och vatten i munnen ständigt hahhaa


Ikväll har Mamma och Peter kämpat som djur med att packa väskorna. Trots att de lämnat av mycket här i mitt hus och även Cattis residence så har de ändå TUNGA väskor. Jag fick hjälpa till med vägningen av väskorna, jag fick lyfta dem på vågen heheh..

Vi har mumsat på lite glass nu ikväll med och jag har fått snacka med Cattsan på skype och även Emilia, en aupair i Los Altos, CA. En tjej från sjöbo som jag träffat en gång innan jag åkte och på aupair skolan. Hon ska kanske komma och hälsa på mig.. Får se :)

Nej nu gott folk, nu ska jag lägga mig. Är sjukt trött, riktigt slut. Imorgon är de upp 6.00 igen, Joel ska köra Mamma och Peter till flyget kvart i 7. Så ja tur jag inte börjar senare så hade de varit sämre att behöva gå upp 6.00, men ja de är ju min VARDAGLIGA uppstigningstid.

Känns konstigt att de ska åka, men ja vi ses ju på torsdag kväll. För då kommer jag befinna mig i Minneapolis, Minnesota. 

GRATTIS LILLA GUNILLA!!! Catrins Mamma fyller minsan år idag! Så jag önskar dig ett stort grattis, och hoppas att du snart kommer och hälsar på i USA så vi kan träffas. Ha en toppen dag! :)

Ha de bäst alla, saknar er de ska ni veta! SAKNAR SVERIGE ENORMT OCH ALLA MINA VÄNNER!!!♥
Men ska inte gnälla nu, stopp Mallan. Jag har så mycket att se fram emot, så mycket att se. Och så mycket att göra, så GO FOR IT! Stop thinking too much, face it the easy, happy way...

Kommentarer
Postat av: Mammi

Super Grattis Gunilla till de 25...hoppas att du får en bra dag och det vankas paketer från over here när hag hem kommer.



TUSEN TACK Fam Yates o Malin för 10 super dag o som ni förstår lämnar vi er med tårar i ögonen....Jag säger på återseende o hoppas att jag kommer tillbaks. Samt jag hoppas att Fam Yates någon gång kommer till Sweden för en visit....Ha det bäst o Kramar Helen o Peter

2010-07-13 @ 15:14:25
URL: http://minusa.blogg,se
Postat av: camilla

Hej vännen! Superkul att se alla fina foto. Vi saknar dig också, längtar till du kommer hem så du kan komma och hälsa på oss. Stor kram från familjen Levin!!!

2010-07-13 @ 20:45:04
URL: http://allimacdesign.blogspot.com/
Postat av: Gunilla

Tack för gratulationerna! Hoppas att Helen inte behöved köpa en väska till för att få med presenterna... Precis kommit hem från 2:a Sandbank där vi ätit en god födelsedagsmåltid.

Fin målning Dex och Nic har gjort. Har du assisterat Malin?



Hoppas att ni har det toppen, för det har jag!!! Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!!!



2010-07-13 @ 21:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0