Nu var det Nicholas tur med ett jäklans märke i pannan!

Okej, NEJ JAG FÖRSÖKER INTE DÖDA POJKARNA! Mest bara så ni vet.. Jag är inte så ledsen så jag tänker ta någons liv för att Mamma och Peter lämnade mig och flög till Mitten av USAlandet.. :) Tur va?

Nej såhär var de först ramlat Nic på en madrass och landar såklart med ögonbrynet på en plastback, sen när jag är i tvättstugan (5 meter från tv rummet) hör jag Nic (som precis lämnade mig i tvättstugan) skrika och gråta helt fruktansvärt. In springer jag och han står vid sin och Dexters mini fotöljer. Liksom hur kan detta ha hänt, ingen duns, inget annat utan bara ett stort fett blåmärke, bula och sår på g! Kul ju.. En helt mörbultat unge och Dexter har nog 20 blåmärken över hela kroppen, jag skojjar inte och de flesta är samlade runt kring KNÄNA! :)



Pannkakor med banan MUMMS!

Två märken + bula!



JASMIN 21ÅR! BIG DEAL HERE IN THE USA!

Riktigt grattis till henne, vi blev bjudna av hennes värdfamilj på kalajs. Eller ja en restaurang i alla fall. Riktigt god italiensk mat och mycket trevligt..

Vi fick Påve rummet, de har en massa olika rum. Fett coolt, en gammal italiensk restaurang alltså..


Nej nu ska jag nanna. Mamma och Peter har kommit säkert och tryggt fram till Minneapolis, Minnesota. Snart joinar jag dem!

Imorgon kommer älskade Cattsis hit med sina pågar så ska vi alla leka.. Sen på kvällen ska jag träffa Silje, en norsk aupair.

Och ja sen på torsdag bär det av till MINNESOTA för min del med :) Det ska bli skönt, en liten weekend.

Love you all, nu ska jag nanna. Klockan är mycket och jag är bannemig trött :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Malin. naw stackars Nic, de ser ut till o ha gjort rejält ont!

igår hade vi lite taco kväll, maria petra jag o björn, jättetrevligt! :)vi saknade dock dig! Imorse fick jag även träffat petras sebbe, då jag körde dom till smyge. :)

Ha en trevlig vistelse i Minnesota. Hörde av Petra att de hade ett av Usas största varuhus, det låter ju inte helt fel. :D

Ha det bäst! kram <3

2010-07-14 @ 12:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0