Playdate med Catrin och bio till kvällen

Idag kom Cattis med sina pågar oah hade playdate med oss.. Riktigt kul och mysigt..

Sjukt konstigt, imorse gjorde Dexter en sak som han aldrig gjort förut. Jag VÄCKTE honom 8.30!! Sen sov han över 2 timmar till lunch. En världssensation! Han växer nog den lilla krabbaten..


Min lilla älskling..

Stora Emmett, som han växer och knakar 4 månader nu..

OJOJ DETTA VAR DAGENS HÄNDELSE FÖR PÅGARNA!

Fullt ös på hemmafruarna ;)

Fullt ös på Hank! Han är helt vild den grabben!


Efter jag hade lagat mat, blev kyckling med klyftisar och bea sås :) Mumma..
Så tog vi oss till biografen och såg SALT, riktigt bra film faktiskt. Mycket action, bra med spänning, ryskt och amerikanskt. Pappa du hade gillat den, jag rekommenderar den till dig :)



FREAKS TOGETHER!

MILKSHAKE sååå gott, choklad/banan BÄSTA!

Skypat med Cattis nu, och även med Mamma och gänger innan idag, Mys på det! Nu ska jag hoppa i säng med Emilia ;) Det ni, det är inte varje dag.. Imorgon ringer kl 06.11 .. Hörs, love you guys...

Kommentarer
Postat av: Håkan & Ulla

Hej Malin!Du fortsätter att ta många underbara bilder,det är alltid lika trevligt att följa dig.Du verkar ha fullt upp och pojkarna växer så det knakar.Här är allt bra och imorgon åker Andreas till Cypern.Ha det bra!Många kramar från oss!

2010-07-29 @ 13:01:48
Postat av: emma

Saknar dig ! Hoppas du har det bra ! <3

2010-07-29 @ 22:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0