Playdate och mys med Victoria (Men heter Silje men kallas Victoria)

Idag var det playdate dags hos Melissa, även kom Mariah med sitt underbara tvillingpar..

Det blev leka med lera, bilar och verktyg..
Pojkarna tyckte det var kul och de studerar hur de andra barnen leker och suger åt sig kunskap..


De blev lunch vid det lilla söta bordet.. Montgomery och Virgil gjorde mina killar sällskap med lite ananas..
Vi åkte hem till lunch och båda pojkarna somnade i bilen och Nic fick en god 3 timmars nap och Dexter 1½.. Det behövde dem så det var bra..

Resten av eftermiddagen spenderade vi i trädgården, lekte och hade oss.. Riktigt mysigt med fika i den sköna skuggan..

När jag slutade gjorde jag sallad och varma mackor i ugnen. Mummms på det säger jag bara, precis som hemma. Riktigt gott..

När jag var färdig gjorde jag mig snabbt klar innan det var dags för att hämta upp Victoria (Jag har kallat henne Silje, men det visade sig att alla hemma i Norge kallar henne för Victoria, hennes mellannamn. Så från och med nu gör jag det med).
Vi åkte till Melissa och sa hej, jag hämtade min kamera som jag glömde. Sen körde vi till Mukilteo Beach, åt en glass, snackade mycket och njöt av solen och värmen!

Kolla Marte! Om du läser detta KOLLA!! Ser du att det var där vi gick och tog de coola bilderna med solen. Man kan itne gå där mer, kolla så högt vattnet står.. Man kan inte gå alls och stranden har blivit kortare. Vattnet är sjukt högt upp..
Innan kunde man gå runt hela den första udden som ni ser på bilden under.. Men nu kan man i princip bara gå till den stora stubben och lite till.. Skumt..

Mukilteo Fyr och Whidby Island färgaN

Victoria :)


Nej nu gott folk ska jag hoppa i säng. Allt är packat inför imorgon. Imorgon ska jag ta pojkarna till konserten i Silver Lake, sen hem och äta lunch med Katie och Joel innan vi ska köra 1½ timme öst, in mot lander och campa tills på söndag förmiddag.
Det är ett helt gäng som vi ska campa med. Så det lär väl bli kul, ser fram emot det. Jag tror jag har packat allt och fått med mig allt.. Men får väl se..

Imorgon är det upp med tuppen som vanligt i alla fall, 6.00...
Så nu kommer jag inte ha internet på flera dagar.. Så ni får alla ha det toppen och ha en riktigt härlig kommande julihelg.
Jag ska ta mycket foton och ge er ett saftig fotoinlägg på söndag :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en trevlig helg Malin. Hoppas ni får det bra på er camping :D

Om 1 1/2 dag går jag på semester!!! Sååå skönt :D

O om 42dagar kommer vi till dig.! Lääängtar!

Va rädd om dig! Kram Anna <3

2010-07-22 @ 13:38:09
Postat av: Mammi

Vilkrn harlig dag du har haft o givetvis kvall med...Idag ska vi be ge oss till Hot Spring o Custer..vet ej var vi ska sova i natt men det loser sig sakert...Horde att du ringde igar kvall men vi hade redan lagt oss o slackt ljuset det var ju en hel dag som borjade 6.30 o vi var tillbaks pa hotellet kl20.30....Vi hors under dagen o Du ALSKAR DIG....Peter halsar till dig o de andra sover annu men de skickar sakert over en halsning till dig med...Puss o Kram

2010-07-22 @ 15:43:14
Postat av: pappa

Tidig herrmiddag för gossarna runt det lilla bordet. Ha nu en riktigt trevlig vildmarkshelg! Älskar dig! Kram!

2010-07-22 @ 15:54:27
Postat av: S

jag mår bara braaaa! hur mår du själv din lila semla? :)

2010-07-23 @ 18:55:03
URL: http://sandramarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0