Säger grattis till Chumpa..


Idag fyller min Chumpa hela 21 år :) Det hade varit något i USAlandet det du, haaha men betyder inte ett skit hemma..GRATTIS PÅ DIG I ALLA FALL MIN ÄLSKADE VÄN! <3  


Idag var Mamma och Peter varit på en ganska rejäl tur med Katies Pappa. Han har visat dem runt i Washington State och vädret har varit det mest perfekta! Solen har skint med sin närvaro, 22 grader och varmare kommer det bli! De ska väl snart komma hem med, de lämnade 8.30 imorse och kommer väl nu vid 19.45 tiden :) 
Haha, ja så snacka om najs tur.. 

Själv så har jag haft en mysig och underhållande dag med pågarna. Vi har umgåts och lekt mycket, varit utomhus i det fina vädret. Så ja en toppendag faktiskt.

Så här sitter jag och pratar med fjällan och väntar på att Mamma och Peter ska komma hem så vi kan åka och handla och få i dem lite mat..

Här är lite bilder och en film från dagen.. Och ja Joel assisterade i filmen :)




Imorgon ska det bli över 30 grader så det blir nog lilla poolen i trädgården och 2 badande tvååringar.
Nu ska jag ta tag i mig själv och fixa lite små saker. OCH PAPPA, KAN DU INTE LOGGA IN EN DAG SÅ VI KAN SNACKA. MISS YOU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0