Shopping shopping shopping is that a lifestyle?

Idag har vi haft en mysig dag med pojkarna, vi tog en sväng till barnmuseumet med Mariah och hennes värdbarn. Under deras nap så gjorde vi SVENSKA, HEMMALAGADE PANNKAKOR! Gott gott i gott gott..

Dexter vaknade kl 8.45 imorse, vilken kille! 2 dagar i rad..
Sen sov han 2 timmar och 15 min till middag...

Nicholas däremot behövde sova sjukt mycket mer men gjorde inte det såklart. Men ja han klarade sig ändå :)

Efter deras nap så tog vi dem på en tur i vagnen och svettades som gnuer i solen! Såå varmt det var, det blev iskallt vatten när vi kom hem.

När jag slutat blev det snabbt fix innan vi åkte till Alderwood Mall. Vi tänkte även åka till Edmonds, men det orkade vi inte då vi gäspade ikapp på mallet..

Jag fick då inhandlat lite, men allt för cirka 350kr..


Middag ute, min tredje dag denna vecka med tonfiskbaguette hahah..Men gott är det kan jag lova ;)


Klänningen gör sig verkligen inte på bild, ser riktigt billig ut haha. Men den är ganska fräsig på:)

När vi kom hem så tog vi en dusch innan pojkarna skulle sova. Myser nu med våra datorer och bloggar för fullt. Just nu spelar Emilia Lasse Stefanz-Du försvann som ne vind! NOSTALGI..

Imorgon blir det Woodland Park Zoo med pojkarna. WHIIIOOOO.

Sen när jag slutat ska vi kör till Cattis och sen får vi se vart kvällen bär oss.. Antagligen med picknick till en mysig strand med världens finaste utsikt ;)


MINNEAPOLIS/ST. PAUL, MINNESOTA

SHOPPING..Mamma påminde mig idag om att jag inte lagt upp vad jag shoppade när jag var på semester förr förra helgen..Men det blev en del.
Tror inte jag glömt något här, inget så speciellt i alla fall..







Ja det var allt, nu ska jag fixa lite innan nannadags :) Ha en toppen fredag. VÄLKOMNA HEM JONAS OCH KIM, sverige är väl inte så bad jämfört med Ayia Napa? ELLER;)  

Kommentarer
Postat av: Mammi

Det blev ju en mysig eftermiddag för er alla 4....Vilka fina saker du shoppat, verkar som XXI har rea alltid eller......Vet ej om i hinner skypa lite kanske innan vi ska till Trellehulla ikväll. Ha en helt underbar fredagkväll medgo mad o mycket mys....Hälsa alla..Kramar o du Love You <3<3<3

2010-07-30 @ 08:31:58
Postat av: Marianne

Hej Malin!

Hoppas att allt är bra med dig men egentligen är det en ganska korkad fråga det ser jag ju på bilderna!!!

Här regnar det idag men det behövdes.

Jag har varit på begravning av en god vän...det var väldigt vackert o inte alls så sorgligt som jag trodde.

Det var ju väldigt vad du shoppar...jo jag vet hur kul det är så...

miss Persson kan inte du köpa en sådan sweathshirt/YALE till mig så är du en pärla storlek L...blå. grå vit eller svart jag vet inte vilka färger som finns bara INTE grön, gul eller orange!!!

Tar gärna en HARVARD tröja om det finns att få tag i.



Ha det bra och hör gärna av dig nån gång.

Många Kramar

Marianne

2010-07-30 @ 17:48:42
Postat av: Gunnel

Nu kommer det en hälsning från fr. mammas moster efter många underbart varma och underbara veckor med sol, värme,ljumma bad (bassäng) varma kvällar jag allt vad jag önskar på sommaren har det idag regnat o blåst otur för den fotbollscup som Fredrik spelat i så jag frös i fyra timmar det fick bli något varmt när jag kom hem ha det fortsatt bra

kram fr. Gunnel

2010-07-30 @ 20:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0