Sista dagen med min älskade Malin

Mitt hjärta tänk vad tiden rusar iväg o idag är det sista mys dagen med dig o den ska vi tillbringa i en ångbåt på Mississippifloden tillsammans....Mys på de..... Det har varit 15 härliga dagar tillsammans o nu får nedräkningen börja att du snart kommer hem....

Jag älskar detta land o dig of course.....hade gärna kommit tillbaks till dig igen så nu är det lotto som gäller fram över det blev ju en nätt vinst på 80 riksdaler denna helgen.....

Krama pågarna o Cattis, Angie från mig ha en go tur hem till ditt andra hem mitt hjärta....

Va rädd om dig o gör inget som inte Mammi skulle gjort Love You i massor.....

Peter hälsar o tackar för alla turer du har tagit oss på o givetvis lilla jag med......

Kramar o Pussar i massor

Din mamma 4 ever




Kommentarer
Postat av: Peter

Tack för allt Malin. Det har varit en kul resa och roligt att se hur du har det med grabbarna grus som du passar.



We all are gonna to miss you Malin. You Rock



Peter

2010-07-19 @ 17:02:46
URL: http://minusa.blogg,se
Postat av: Kristina Å

Förstår att det blir tomt utan Mamma & co! Hoppas du får en fortsatt skön sommar! Kramar från Kristina Å

2010-07-19 @ 23:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0