Söndag och en riktigt mysig dag..

Outlet, Shop till you drop!

Det var inte så stort som de hemma, men det var mysigt.. Jag shoppade lite från Bath and Body Works, det blev bodylotion..  
Vi var inne i den bästa affären ever när det gäller antika saker. Såå mycket fint, tur att jag inte kunde köpa för jag kommer inte kunna ta hem det..

Vi var inne i en ganska så fräck affär där de fanns uppstoppade djur. Verkliga, stora och de såg så naturliga ut..

Köpa gevär? Är du över 18 så är det bara att langa upp med lite stålar..

Mamma och Judy älskar elefanter så ja här är de med en..

Bobcat (Lodjur)..Dessa katter fins i Issaquah där Catrin bor.. Men vi har inte sett dem än dock.. Men sska finnas ganska många..

Malin i en hundgård

Här är affären, riktigt stor..


Ikväll har vi ätit hemmalagade Fajitas med guacomole och Judys hemmagjorda Salsa. Sen blev det gotter och filmmys nu precis åt vi en jättegod tårta som Judy gjort. MUMMMMA..

Nu dör min dator snart, imorgon ska vi på en tur på Mississippi Floden innan jag ska flyga hem igen. Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0