Varm och trevlig dag med bad i vattenfontäner och outlet malls

Idag blev det en riktigt härlig dag!
Imorse hade jag det mys med pojkarna, de var på bra humör och vi hade det kul. När Emilia vaknade så körde vi sen till Forest Park och pojkarna fick leka på lekplatsen, sen bada i vattenfontänerna/spridarna! De fullkomligt ÄLSKADE det!

Men det blev snabbt kallt för deras små kroppar och vattnet är ju inte så varmt heller ;)

Vi hann en snabb tur inom bongdgårdsdjuren med innan vi tog bilden hem.

Hemma blev det lunchdags innan sovdags..

Jag och Emilia tog då våra datorer ut i trädgården och skypade med våra Mammsisar och mummsade på Gott och Blandat!



Dex och Nic sov 2 timmar idag! Och det var Emilias förtjänst, hon sa att nej idag kommer han sova 2-3 timmar, och ja det gjorde dem. Skönt för dem och för oss.. Jag fick fixat och lagt in en massa foton på Facebook och svaraat på mail.. 

Sen under eftermiddagen lekte vi i trädgården och fikade. När jag slutade så hoppade vi in i bilden och körde till Seattle Premium Outlets. Standardstället dit jag tar mina gäster hahah .. 
Jag shoppade inget! Men Emilia hittade ett linne.. 

Vi svängde in om Target på vägen hem och där RÅKADE jag inhandla ett par pyjamas byxor, ett par mys/jobbebyxor och ett batiklinne :) Allt för 300kr ...

Sitter och myser i det nu. Riktiga bra köp.

Imorgon kommer Cattsis med sina boys på playdate och vi ska nog dra till Mukilteo Beach och leka i vattnet och sanden! 

OCH MÅSTE BERÄTTA VAD KATIE PRECIS KOM IN MED TILL MIG..
För hon är för kär, snäll, omtänksam! Ett presentkort på bio för att jag hjälpte till så mycket och fanns för dem på vår campingtrip i helgen :) TUSEN TACK! 

Nej nu ska jag nanna, imorgon är en ny dag! Välkommen hem Mamma och Peter!  

Kommentarer
Postat av: Mammi

Alltid lika kul med överraskningar... Tack för välkommen hem hälsningen men hade gärna stannat någon vecka till over there.....men nu är det snart dax att vara tillbaks till vardagen igen...Vilken mysig dag ni har haft, härlig bilder på pågarna som vanligt, kan se det framför mig när de springer i fontänen o gurglar sig av skratt....hörs på skype..Love you o hälsa Emilia o de andra tjejerna.. KRAMIS i massor

2010-07-28 @ 08:13:37
Postat av: Petra

Guuud så söta dem är i vattnet, usch saknar dem!

De var snällt av katie ju :) där visar dem sig !

Jag älskar & saknar dig i massssor. ibland vill man bara ha hem dig, tur att skype finns ;)

Hälsa alla, och ha det så bra mitt hjärta!

/ sis

2010-07-28 @ 16:49:19
Postat av: S

jomen det va heeeeeeeeeelt najs med lite semester faktiskt. ca 3 timmar om dagen jobbade jag, helt okej. :) men du, kan vi inte ta o ses snart kvinna!!!

2010-07-28 @ 17:36:14
URL: http://sandramarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0