Welcome to Seattle Mum and Peter

Hejhej, här sitter jag med min lilla Mossi i rummet bredvid och Peter med såklart. Cattsan är här i sängen och vi bloggar för fullt. Från min dator hörs SOMMARHITS, det är Ted Gärdestad, Glenmark/ErikssonStrömstedt, Magnus Uggla, Freestyle osv osv.. MYS PÅ DET♥

Vi har varit på high school basket idag, och innan dess gick vi en sväng i en park i Bellevue. När det var klart åkte vi till Westfield och chillade. Jag fick köpt ansiktsprodukter, en ansiktskräm, ansiktsrengörning och en nattkräm. Hade inget alls och min hud började protestera ALLDELES för mycket.. Och kan ni tänka er att det blev inget annat inköpt! Jag och Catrin hade inget shopping sug och det var liksom inte kul, jag ville spy lite på affärerna faktiskt :) hahah Men ja det var nog bara denna enstaka DAG ;)
 
Sen var vi nära flygplatsen så bara 5 min senare var vi och hämtade upp Mamma och Peter!!! Så kul, älskar sådanna upplevelser, de magiskt och så värdefulla stunderna. När man träffar någon man älskar så efter en lång tid och känslorna flyger omkring, tårar vill rinna, men jag klarade mig från det, men Mammsi kunde inte :) <3

Vi körde hem så de fick säga hej till pågarna inna de skulle lägga sig och vi alla tvättade av oss lite innan vi åkte till Olive Garden och åt en mycket god kvällsmiddag.

Jag har fått SÅÅÅ HIMLA MYCKET SVENSKA, GOOOA MAT, SÖTSAKER OCH ANNAT AV MAMMA! Herregud, ballerina kladdkaka, tuggummi, dressingar, gott och blandat, ahlgrens bilar, 2 kilo lösgodis, choklad, praliner, mazariner (LENA, ja du läser rätt, dina favvisar ju) och så himla mycket mer.. Har flera påsar fulla här, MIN MAMMA ÄR DEN BÄSTA MAMMAN EVER :) ♥

Så här är vi i parken och ser ni alla 4th of july dekorationer. Flaggor, tält och en scen, det ska vara lite jippo där imorgon..


Olive Garden, mummsa på pasta och italiensk mat..


Nej imorgon är det en dag full med roligheter, en massa händelser och upplevelser :) USA's nationaldag! Spänd..

Nu ska jag hitta kudden för det lär bli en lång dag imorgon..
Och Petra, älskar dig, tycker det är så himla synd att inte du kan vara här:( ♥ Skypa din söndag kväll??
Pappa saknar dig!!!!!

Kommentarer
Postat av: emilia, Au pair i Los Altos, California

Kul att mamma är på besök.. Men du, din vän här på bilderna, det var henne som jag träffade på Bar a Bar. Fick hon familj nära dig eller hur blev det? :) Fan vad kul i så fall, och hoppas att allt är bra uppe i Seattle.



Kram från Emilia i Calli

2010-07-04 @ 08:19:32
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: Anna L

Heeej. vilka fina bilder ni tagit! parken ser jättemysig ut, den vill jag också besöka när vi kommer :) vad roligt att helen o peter äntligen kommit till er. :D hoppas ni får en underbar tid tsm! Mmmm ballerina kladdkaka, dom är suuper goda!



Idag blir det solning för min del, solen skiner som bara den över Anderslöv. :)

Ser framemot o läsa om alla äventyr ni ska hitta på nu dessa dagar, o kanske lite gästbloggning från Helen o Peters sida.:D

Kraam Anna <3<3 Hälsa!

2010-07-04 @ 08:39:07
Postat av: Anonym

Mmazariner, smaskens. Ha det riktigt bra tillsammans nu!

KRAM

2010-07-04 @ 21:13:49
Postat av: Alexandra (svedala) :P

Så kul att din mamma och peter har kommit till dig :) kommer ihåg att hon snackade så mycket om det när jag träffa dem på trelleborgs student :) Njut nu ordentligt av deras närvaro :) Saknar dig, stora kramar här ifrån svedala <3

2010-07-05 @ 11:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0