Woodland Park Zoo med pågarna och Emilia


Imorse begav vi oss till ZOO och pojkarna hade det roligt bland alla djuren. Emilia och Jag hade det också trevligt, såg litta djur och tiden gick ganska snabbt. Vi drog oss till restaurangerna och åt lunch. Sen begav vi oss hemmåt..

Barnen somnade i bilen och sov lite till när vi kom hem .
Här har ni lite bilder..



Ieftermiddag får vi se vad som händer. Emilia ska packa, Jag ska packa för jag ska nanna hos Cattis hela helgen. Imorgon ska jag lämna Emilia på flygplatsen.

Ikväll ska vi nog dra ner till beachen och chilla med fika! Solen skiner och vädret är fint! Eftermiddagarna till kvällarna är FINA här..

Hörs senare..  

Kommentarer
Postat av: pappa

Hur sur ser Nicholas ut på första bilden. Ha en bra helg! Tusen kramar!

2010-07-31 @ 09:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0