AN AMAZIN' SUNDAY!

Okej gott folk! Här sitter jag och lyssnar på en mycket bra låt. In your atmosphere med John Mayer, en jag varmt rekommenderar.

Dagen i sig har blev så mycket bättre än jag först trodde den skulle bli. Eller ja, de ända jag kände var söndags ångest. Det var väl de, för helt plötsligt försvann min söndagsångest och jag levde lite i nuet faktiskt! Det är en sak jag måste försöka oftare med, inte tänka så mycket, inte oroa mig för allt och slappna av! LEV I NUET..

Men det är mycket lättare sagt än gjort. Övning ger färdighet, right?

Imorse pratade jag med Camilla, sen Mammsi och Pappsi.

Jag hjälpte Cattis att ta hand om hennes värdbarn idag några timmar.. När vi var färdiga med det tog vi bilen mot Bellevue för att parkera hos Hillary. Hillary är Catrins värdpappas snart 19åriga dotter, som är suuuuper trevlig!

Hon tog oss till Capitol Hill, den del av Seattle, väldigt nära downtown. Vi åt lite lättare middag och sen en av världens godaste kulglass! Muuuuuums..

Sen begav vi oss till Queen Anne och tog bilder över SEATTLE DOWNTOWN :) Detta är något jag velat sen jag kom hit för över 5 månader sedan, men inte blivit av förren IDAG! 

Sen körde jag hem till mig, hämtade mina foton inför morgondagens presentation och sista fotoklass.. Nu har jag bara 8 timmar kvar att studera här, får se vad det blir. Men en sak är säker, jag kommer inte läsa en kurs 1 dag i veckan i 8 veckor. Utan det kommer bli en heldags kurs på 8 timmar, typ en lördag eller söndag.. :) 

Här är lite bilder.. 



The Elliott Bay Book Store, ska vara känt enligt Hillary. Men hon visste dock inte varför.. Men ska googla det till er vet jag.. Ja well, jag kollade deras hemsida. Såg inget så jättespeciellt.. Men det är kanske känt lokalt, verkade ha några speciella saker, stort utbud av något osv.. hehhe


Bor man i en FIN STAD ELLER VAD?!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken underbar dag ni fick....ingen dålig utsikt vid Queen Ann....:-) Kul att få se andra sevärdheter o inte bara samma hela tiden...Fin header men jag saknar pågarna på den...du vet man är ju en vane människa...Ha det bäst o vi hörs.Kramar i massor o helt otroligt vad tiden börjar gå fort nu, mycket som ska hinnas med o shoppas innan jag kommer....love i massor puss o kram

2010-06-14 @ 08:03:34
Postat av: Gunilla (Cattis mamma)

Jättefina bilder ni tagit på er stad. Trevligt att Hillary kan visa er runt lite. Hoppas att det går bra på presentationen i kväll! Avundsjuk på Helen som snart kommer att få krama om er igen. Saknar er, nog snart på tiden att jag också åker över.



Kram

2010-06-14 @ 22:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0