Dagen efter studenten eller? Det är vad denna dag alltid kommer vara, speciell och lite så ångestfull..

Hejsan svejsan på er alla!
Idag mår ni väl inte så bra, kankse inte alla men många av er kanske hade det lite för trevligt på studenten/studenterna igår (förrgår för er för när ni läser detta är det söndag)..

Jag har hört lite olika historier och avslut på studentfirandet så ja, vissa mindre mysiga än andra kanske :)

Jag hann skypa lite med Mamma igår, hon loggade in på skype precis efter jag loggat ut. Men Catrin såg det så ja vi fick pratat i en 45 min väl.. Vi fick de fräshaste uppdateringarna och alla händelseförlopp under kvällens gång..

Så vid 02.00 släcker vi allt för sovdags.. Och ja som sagt de sista jag säger är att det är så jävla skönt att inte behöva ställa klockan på helgerna. Eller oftast inte.. Men jaja, kl 08.00 vaknar lilla Malin av en massa skrik och dunsar från nedanvåningen. Jag checkar vädret = BLÅ HIMMEL, INTE ETT ENDA MOLN OCH VAAARMT!
Jag kissar och ja sen är minsann Cattsan med vaken och kan inte somna om. Hennes humör var inte på topp då hon inte var speciellt glad för att bli väckt och piss kl 08.00!!!! En heeeelg...

Hon sa i alla fall att jag hade varit bra att ha på morrnarna i veckan istället, för då kommer hon aldrig upp.. hehe

När vi skypat färdigt med folk, eller ja jag i alla fall.. Snackade med Maria och sen Kim. Så körde vi till Ikea, köpte lite smått och gott.. Mumsade på en riktigt svensk ägg och räkmacka, sen en mexikansk burrito med kyckling och världens godaste choklad kaga. Den ser inte så mycket ut för världen men den är himmelskt god :)

Dumma som vi var sen körde vi upp till vårt smultronställe i Issaquah. Vi köpte även vars en filt på Ikea ;) Så där satt vi i den stekande solen, tog mina bilder till mitt slutliga fotoprojekt. Skrev vykort, lyssnade på musik och njöt av den magiska utsikt!! 

3½ timme blev det nog för att vara exakt med vår solmys/picknick.. 

Så vid halv 7 var vi hemma i mitt andra hem, Catrins hem :) 

Jag tog mig en dusch, vi åt lite pizza o samlade lite krafter för en tur till Freddes för inköps av hallon sorbet och choklad glass! Mums, en riktig vinnar mix!! :) 

Petras och Min favvis med ;) eller hur Pette? 

Efter glassen blev det bloggen och jag fick skypat med Mammsi.. 

Här har ni bilder från idag, nu ska jag borsta bissingarna, sen ska vi nog se en film och efter det blir det kudden! 


Ovan är det två olika bilder! Sjukt faktiskt, jag jular likadant och Cattis fottar likadant.. hahha


Jag har fått ont i halsen och örat igen :/ åhhh orka, vill inte bli sjuk nu igen!!
Hörs imorgon gott folk♥

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vilken härlig dag ni 2 har haft, med Ikea, Picknick o massor av sol...:-) Det kan ju inte bli bättre, skrev på Cattis blogg det är ju tur attni inte sover bort er dag o utan att ni njuter av era timmar over there...Skulle hälsa från Fridholms släkten o Cecilia Billgren.....Det var go mad o dricka o Anton o Felicia är så söta man märkte knappt att där var barn....Du ni får ta en sväng till Ikea o shoppa hennes 12 stora o 12 små tallrikar för det får väl bli att Jag, Gunilla o Maxiboy sheppar hem dom till henne. Vi ska äl klara vars 4 x2 tallrikar i handväskan....hihiih Ha det bäst o Natti natti o Love you jätte mycket...Snart är jag hos dig o det ska bli så himla kul...Kram

2010-06-13 @ 08:19:26
Postat av: Petra

Jaaaaaaa min favvis, muuums ! hihi

Var jätte trevligt på horisont med massa folk. Jätte trevlig stämmning, och kvällen slutade jätte bra :)

Fina kläder du & cattis hade köpt på urban föressten, sööta!

Äntligen sommarlov, men trååååkigt väder här hemma tyvärr :(

Imissyou

2010-06-13 @ 14:27:45
Postat av: Gunilla (Cattis mamma)

Det första jag tänkte på när jag såg bilderna av dig när du hjular var "Finn-Fem-Fel". Men de är svåra att upptäcka... Visade bilderna för Martin. Vad tror du att han säger... E de "Finn-Fem-Fel"?

O du Malin, det e bra att du väcker Catrin söndag morgon, hon ska ju inte sova bort sitt år over there!

Ha det bäst!

2010-06-13 @ 22:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0