För alla älskar min mat, även Dexan och Nican!

Hej och hå i det blå.

Här har det varit en riktigt underbar och fin dag. Varmt och härligt.. Solen har lyst och luften har varit ljumen.

Dexter har varit gnällig idag, han mår inte så bra. Vi åkte till parken där vi var igår idag med.. Men idag träffade vi Mariah och Noemi och deras värdbarn med!
 
Riktigt skojj hade vi .. Pojkarna älskar djuren och de åt sin picknick gladeligen idag igen :)

Jag hann knappt inte ens börja köra från parken från båda två sov som stockar i baksätet!
Söta var de, RIKTIGT!

Här kan ni se parken och vatten centret..  



Oj här råkade man lägga in en bild två gånger! Men jaja, det få ni tåla :)


När pojkarna sov hann jag skypa lite med Mammi, Anna och Maria, Pappa och en snabbis med Cattis med :) MYS PÅ DET!♥

Jag lagade även mat idag, så på dagens meny stod, stekt kycklingfilé med ungsbakade grönsaker och potatis med tzasikisås! :) MUMMA KAN JAG JU LOVA ER! Alla älskade det, rätten uppskattades verkligen av bokstavligen alla. Så det var kul.. Dexter älskade kycklingen och Nicky med..

Sen en annan rolig sak! HÄR VER MAN INTE VAD TZASIKISÅS ÄR !!! VAAAA känner jag ju då! Herregud, det är ju SÅSEN liksom. Såsen i mitt liv. Favvo såsen som passar till allt, eller hur Petra?! :)
Så jag fick förklara för dem var det var, lite så historia och användningsområden osv..

Detta är inget såsland som sagt!

Jag skulle egentligen kört till Spotted Cow nu, men ja här sitter jag och mår PISS!
Det kliar i gommen (typ i hela huvudet och ansiktet med då alltså), en massa slem och snor bildas och huvudet känns tung och ögonen är svullna och trötta! ALLERGI MED STORA BOKSTÄVER..

Sen har jag sjukt ont i halsen, den gör både ont och är sårig + att när jag får ont i halsen så svullnar örongångarna SJUKT mycket med. Så ja såklart har jag även sjukt ont i örat!

Kan det bli värre? Eller så säg.. Känns inte så just nu i alla fall men det är klart att det hade kunnat..

Ska gå ner och se om jag kan stjäla lite glass "mot halsonten" hahah, + även för att det är ganska så gott med..
Sen ska jag se en film eller kanske läsa lite innan jag ska nanna..
Ha det bäst alla!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Mitt lilla hjärta nu fårdu se till o kurera dig med mycket vatten, ipren, näsdroppar mm för snart har dagen D kommit när Mammi o Peter anländer, Jag får nog shoppa med mig lite medikamente frå La Sweden. Ha det bäst o krya på dig o DU Love You min hallonchokladbakelse till dotter...Mums på dej...

2010-06-24 @ 07:29:28
Postat av: Angelicas Mormor

Stackare dig som inleder Midsommaren på detta viset. Hoppas det vänder för dig så du blir pigg igen. Ha en Trevlig Midsommar och var rädd om dig. Kram Kram

2010-06-24 @ 20:16:19
Postat av: Gunilla (Cattis mamma)

Krya på dig, Malin!

Ser verkligen ut som om pågarna gillar att vara i parken med alla djuren. Nu har vi precis sett Danmark åka ur VM... trist. Hoppas att ni får en trevlig midsommarafton!



Kram!

2010-06-24 @ 22:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0