Fredag, student via skype och allt för många tårar fallna!

Hej på er, idag är det så fredag här fortfarande. Ni ligger och sussar sött och ska snart börja vakna upp.. Eller nja, ett bra tag till för vissa i alla fall eftersom det kanske blev ganska sent i natt! STUDENT! Usch jag sitter här innu och
hör Marias ekande FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN FRÖ VI HAR TAGIT STUUUUDEEENNNTTTEN, FY FAN VAD VI ÄR BRA!! åhhh de hugger till i bröstet, och under Cattis och Mitt 10 minuter korta skype samtal med Maria och gäster så han jag gråta ALLDELES för många tårar. Det låter kanske sjukt böligt, men jag var så himla glad för Maria, vet exakt hur hon känner sig. Men samtidigt känns det så vemodigt och jag känner hur snabbt tiden rusar. Man ska verkligen ta vara på alla tillfällen och stunder man får! Det är en sak som är säker..

MARIA, du var himla fin! Hoppas du hade den bästa studenten ever, det är du verkligen värd. Och stort grattis till dina två stipendium, duktiga du! Nu fick du lite extra pengar att ha tills du kommer hit till mig :) whihiiooo .. ÄLSKAR DIG, SAKNAR DIG OCH DU SKA VETA ATT JAG HADE SJUKT GÄRNA VELAT VARA MED DIG PÅ DIN STORA DAG!♥

SÅ tillbaks till dagen då igen.. Jag har varit riktigt trött idag, helt sjukt. Och ändå sov jag bra som in i, natten till idag.. Konstigt!

Vid 10 kom Cattsan och hennes värdmamma plus värdbarn.. Hade en timmes playdate och sen stannade Cattsan och fortsatte leka med oss. Vi tog pojkarna på en tur i eftermiddags när de vaknat efter sin nap innan jag slutade kl 16.00..

Då blev det duschen, fixa lite och sen hoppa in i bilen..

Vi körde in och hämtade frimärken som jag betalade för och inte fick igår, sen köpte vi lite kort och så med.. Vår sista inplanerade destination var nu ALDERWOOD MALL OCH URBAN!!

Vi gick och klippte oss först, jag fick klippt igenom mitt hår. Toppar och lite så, frisören som för övrigt var mycket trevlig gav mig en massa tips för att vårda mitt torra och olivliga hår.. Ska dit om någon vecka och lägga lite färg i håret med, mörkare slingor :) 

Efter frissan blev det en sjukt god Sub (baguette) med tonfisk! Mumma.. Där charmade vi även killen som arbetade där, så han kollade igenom sina Quarters till oss! Jag fick Washington till Gelis, Cattis fick Missuri + en av bonusarna, American Marinara.. Så nu fattades hon bara Kansas då.. 

Nu kände vi oss riktigt laddade för URBAN, så vi nästan sprang in där och söööögs in och förtrollades av atmosfären. Denna affär är magisk! På något konstigt, jävla vis så SUGS även våra pengar ut plånböckerna!!!!

Sen hände den roligaste saker på länge!!
Jag betalade, sen var det Catrins tur. Och ja som ni vet så fattades hon ju bara Kansas myntet nu. Och ja Catrin får 2 quarters tillbaka. Jag ser hur hon genomskår sin växel.. HELT PLÖTSLIGT SKRIKER DENNA TÖS, CATRIN LINDKVIST. K A N S A S !!! Expediten såg helt förskräckt ut och alla i affären tittade med sina konstigaste ansiktsuttryck ever! Eftersom Catrin är i extas, så jag får ju ta tag i hela situationen som uppstått.. Så jag börjar förklara att vi samlar på de 50 olika stat quartersen och ja han fattade nog fortfarande inte riktigt men sa grattis i alla fall..
Catrin ville även kolla på en plånbok som hon såg på en hylla, men jag kände att vi ställt till med en lite för stor scen för att stanna och kolla på den. Jag ledde henne nu istället ut ur butiken och gav henne en smootie för att få henne ner på jorden igen..

Efter våra smooties får mitt favvoställe så körde vi hem. Nu sitter vi här och skypar med Gunilla och jag väntar på att mammi ska vakna.. 

Ska nog ta oss lite choklad + ett stort glas vatten! 

Så här är då detta jag köpt idag. ALLT var på rea, det gillas.. Jag gav 825kr exakt för alla mina köp..Den creméfärgade tröjan, är inte så mörk som den ser ut. Jag gjorde den mörkare för att ni skulle kunna se ankarmönstret i de beiga, sen är de inte svart utan marint..


Detta är samma tröja som ni säkert ser.. Kan bära den på lite olika sätt.. Den gillas starkt i alla fall.. :)


Likadant linne som Cattis har + ett par gummiskor.. Sjukt sköna skor, kanske inte så bra för mig som svettas pölar via fötterna, men får se hur resultatet blir efter en användning..


Här Mammsi, här är lite fin fina ramar! Var de Mor dotter du ville ha? Kommer inte riktigt ihåg.. Men dessa är sjukt fina i alla fall.. De är från Hallmark, din favvo affär Mossi.. Bilderna gör inte ramarna riktigt, men jaja..


Ja, här tar Cattis upp kameran och fottar när jag blir fönad och tillstylad efter min hårtvätt och hårbehandling + klippning av topparna..



Här är Catrin med sitt älskadem älskade sista 50tionde mynt och sin URBAN kasse...

Även en polisbil som står parkerad på EN SPECIELL PARKERING FÖR POLISBILAR! Hur sjukt är inte det, kan inte polisbilar parkera var fan de vill eller?? HAHAH. 


Nej, vet ni vad. Nu ska jag minsann sluta skriva och ta mig en chokladbit. Ha en toppenlördag alla där hemma och ja var ni nu än befinner er som läser.. ♥

Kommentarer
Postat av: Mammi

Jag skrattar ännu....vilken scen med Kansas myntet..hihi faktiskt jäkligt roligt.Kan se hur Cattis tar glädjetjutet o dansar runt...hahahahha kanske Urban bjöd upp....Idag är det blåst som gäller alltså hålla i hatten...Vi har varit inne en sväng på Jägersro...shoppade några linne o tröjor inför Usa tripen...Nu ska jag göra mig fin för 30+30 års festen...ska bli trevligt att träffa släkten Fridholm/Levin....Är glad att vi han skypa med er på studentfesten...Alla hälsade till er o tyckte att detta med skype var otroligt...Ha det bäst o gomorron min sköna böna....O du I love you..<3

2010-06-12 @ 15:37:02
Postat av: Maria

tack så mycket malin. det var lätt den bästa dagen :D riktigt sorligt att det är över nu .. sitter här med ångest nu o i morgono börjar jobbet jippi.

Du får ha det bäst. saknar dig med .. men nu är det inte långt kvar tills vi ses .nu är det bara det jag ser framemot :D

älskar dig <3

2010-06-12 @ 17:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0