Fullspäckad dag, riktigt varmt, bröllops förberedelser i Sve + fotbolls vm!

Så imorse vaknade jag då av klockan. Jag skulle börja jobba 9.00 men får nya direktiv, så 9.30 istället.. Catrin var fortfarande kvar hos mig så vi lekte med barnen, jag fixade lunch till dem. 

När pojkarna nappade såg vi Victoria och Daniels konsert på Svt Live. Det var faktiskt maffigt, rrande och bättre än vad jag trodde det skulle vara.. Vi satt som uppslukade hehe.. 

När båda grabbsen var vakna åkte vi till Silver Lake. Vi kollade på ankor, lekte på lekplatsen och satt i sanden.. 

När vi kom hem åkte Cattsan hem, jag jobbade till 18.00. Sen flög jag ut till bilen och rallade till Issaquah! 

Vi lagade mat och gott var det.. Sen har vi bara tagit det lugnt, Cattis gjorde Smooties som var jättegoda. Klockan är alldeles för mycket. Snart midnatt, bara 5 minuter kvar..

Jag ska snart kasta mig i säng för kl 06.00 ringer alarmet, då ska vi gå på bröllop i pyjamas! Vi måste ju se klänningarna!!!!

Sen är dagen sjukt fullbokad!! Vi ska beskåda ett naken race i Fremont, Seattle. Besöka Ikea, Soutcenter Mall och U-Districts shopping! Fullt ös kan man ju lätt säga..


Förresten, från ingenstans råkade jag sätta stopp i Cattis toa.. KUL JU.. Så ja jag spenderade ganska många minuter på att gå igenom garaget och huset efter en avlopps-sugare! Tillsist hittade jag den minsta som någonsin gjorts! Men ja det gick i alla fall och inget stänkande eller läckande.. Så ja det var lyckat!

Otur, men ja det var ju ett tag sedan sist så det var väl på tiden.. ;)


Tack Camilla, jag gillade själv mina nya inköp ;)

Kristine och Martin, JA, som jag skrev så blir det bröllop via internet..

Anna, hoppas ni fick shoppat något i Malmöstad!!
Nej nu ska jag inta sängen!
Ha en toppen lördag och helg gott folk!

Kommentarer
Postat av: Kungliga Mammi

Hihih...Kul att se alla fina klänningar som våra prinsessor i Europa anlände i. Jag ger 5 toastar till Mette-Marit, Mary, Märtha-Louise och Letizia.... Mette-Marit hade en jätte fin frisyr. Sen ska vi ju inte tala om både Madde o Vickans klänningar....Rena skönheterna.... Ja vilket pompigt slut på konserten igår.När barnen sjöng kunde jag inte hålla tårarna tillbaks utan då kom krokodiltårarna....O nu sitter jag bänkad framför tvn....hade gärna varit på plats o sett dom live...Men inser att jag ser bättre hemma och vilken bröllopsfest på Vassvägen med både kronprinsessetårta, cider, servetter, tiara mm...Får nog ta med en balpapper för det kommer nog att behövas...Ha det bäst o kramar från mammi

2010-06-19 @ 09:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0