Grillning, världens finaste och mest långvariga solnedgång + mys!

Hej igen då ja, nu är ni till och med vakna när jag skriver. Eller i alla fall de flesta av er..

Så grillning blev det ha, god mat, trevligt sällskap och den mest magiskt solnedgången jag någonsin skådat!

Så vi fick grillad kyckling eller kött med sallad, bröd och grillade grönsaker.. Mumms!










Som sagt så tycker jag det är ganska fint i Seattle arean och i Washington! Alla platser har sin skönhet och sina egna signalement.

Nu är klockan snart 01.00 och vi borde sova.. Så nu ska jag faktiskt ta mig i kragen och palla mig in på toan och fixa mig inför dejten med sängen!

Jag, Cattsan ska nanna hos Gelis inatt.. Så får vi se vad som händer imorgon.. Och ja, minsann de är ju faktiskt Svenska National Dagen idag med! Herregud, det kan inte vara något som var viktigt för mig i alla fall. För fick det precis berättat av Cattis pappa Bosse.. Så ja så mycket brydde jag mig om det.. :)

Idag har jag fått skypat med Kimapa, Mamma, Pappa och ja det var alla faktiskt.

Nu ska jag sluta skriva, hörs imorgon gott folk!♥

Kommentarer
Postat av: Anna L

Vilka underbara bilder! Riktigt fina! Idag är det svenska national dagen :) o min dag början med en frukost på systrar o böner med sofie, som är nere o besöker skåne :) sen ska där väl va lite trevligheter i stan vi får kolla på,kanske till och med hinner med en shopping runda:D hoppas ni får en underbar söndag! Kramar Anna <3

2010-06-06 @ 10:06:50
Postat av: Mamma

Åh, vad jag längtar efter dig min sköna böna. Vad söt du är på foton...o vilka bilder de är magiska...Vad kul att vi han skypa o jag han se dina foto du tagit...men det är lika kul när de dyker upp på bloggen...Nu ska jag ta ett varv med snabeldraken o fixa till det litehär hemma. Är där ingenstans i Seattle de firar den 6 juni på??? Ha det bäst o hoppas att Nic kryar på sig...Älskar dig min goa tös o hälsa de andra 2 från mig. A C M <3

2010-06-06 @ 10:11:22
Postat av: Pappa

Herrejisses, vilka fina bilder! Spara den med dig och solnedgången i bakgrunden. Den vill jag ha! Kramar till er alla!

2010-06-06 @ 11:44:18
Postat av: Mammi igen

Såg att du hade ändrat till nya bilder i din header...Fin fin...ha det bäst o kra på dig...<3

2010-06-06 @ 13:29:35
Postat av: Gunnel

Jag säger som din pappa vilka vackra bilder och den med dig i solnedgången den vill jag också ha vackrare tavla kan inte finnas

kram på dig

2010-06-06 @ 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0