Ledsen läsare :(

Jag är riktigt trött, klockan är 22.00 och min klocka ska ringa 05.20 och då ska jag ta över baby monitorn.

Imorgon kommer jag skriva om idag och om morgon dagen. LOVAR ett bra och givande inlägg :)

Ska nog ta en nap när pojkarna napar imorgon med så kommer inte vara tillgänglig alls :(

Men ja hörs imorgon ha en bra tisdag.

Nu är jag så trött så trött..

Men jag är en LIFE SAVER i alla fall, de skrev Katie på min postit lapp på dörren..

För Joel är nämligen sjuk, kräker och så. Det är därför jag ska börja tidigare för barnen har börjat vakna tidigare och han kan inte ta dem..

PUSS PÅ ER!♥


Edmonds Solnedgång i lördags...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra att du lyssnar på din kropp o din mamma. Skönt med en tupplur vid lunchen det kan du nog behöva. Jätte fin bild o hoppas att det gick bra på fotokursen. Vi hörs när vi hörs o du Natti natti o dröm sött...Love you <3<3<3

2010-06-08 @ 09:28:31
Postat av: Gunilla (Cattis mamma)

Kl 05:20 går jag upp när jag har morgontur... nu vet du hur det känns :)

Man vänjer sig... kanske ngn gång.

Morgonstund har guld i mund! Hoppas att det gick bra att komma upp!



Ha det bra! Kram Gunilla

2010-06-08 @ 23:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0