Royal Wedding, Shopping and Cooking! + Some Ikea bygge

Hej och hå, här är det minsann snart midnatt och konstigt nog har jag fått en jäklans massa energi från ingenstans!

Vi kom i säng vid 01.00 igår (idag) och 06.00 ringde klockan och upp flög datorn och bländade våra nyvakna och OVAKNA ögon! Men de vaknade till ganska så fort när vi fick de alla i sina fina, kungliga klänningarm kronor och juveler..

Det var ett fint bröllop, det var det. Det får jag hålla med om, rörande och känslomässigt!
Det var något speciellt, jag var ändå glad att jag fick följa det fast jag är i USA. Det betyder ändå mycket för Sverige så att deltaga kändes bra. Tacka vet jag internet och Svt.se, live tv! 
Här har ni några av mina bilder. Lite dålig kvalitet men det är inte kamerans fel, utan det kan bli så om man fotograferar GENOM datorn heheh ;) 
 


Hrm, ja efter vi sett på bröllopet i 1½ timme så vilade vi 1 timme. Sen var det dags att palla sig upp. Det blev en massa skypande. Tillsist kom vi äntligen iväg och första stoppet var SHOPPING, i Universitets området (Seattle). Riktigt mysigt ställe, älskade det.. 
Blandat med affärer och mysigt uppbyggt.. 
Här är då dagens inköp!

Skorna är mer till vardags, kanske inte när jag passar pojkarna precis. Men annars, så jag ska bli lite högre ;)
Skorna är från Forever 21 och väskan var på rea från H&M..


Jag behöver enfärgade, enkla och sköna linnen. Så här är 3 jordnära och fina färger enligt mig, dessa också från H&M..



Här har vi en blommig, söt och sommrig t-shirt även den från H&M och på rea.. Sen fick jag köpt lite hårnålar och strumpebyxor.. Även de från H&M, ja det gick helt enkelt mycket i Sveriges tecken idag, även när det gällde shoppingen..

Som ni ser så finns där även ett Marabou Schockela på bilden, så ja en svängis inom IKEIS hann vi minsann med..



Trosor behövde jag, sådana mysiga och bekväma. Inte sexiga alls, men det är inte allt! Två bas t-shirts blev det med. Och ja även dessa plagg är då från H&M med.. Ingen rea på de dock..



Två sjukt trötta och glada Anderslövs töser!



Vi hittade även en kossa och hennes lilla kalvis.. Och vi var ju ganska tvungna att ta en bild eller två...



Cattsan och Kalvsan + Mallsan i bilsan!



Fullt ös medvetslös nere i tunnel och ovanpå bro. Catrin gillar inte riktigt att köra i tunnlarna, men det gick bra. Det var inte så mycket bilar och då går det ganska så galant.  



När vi kom hem så tog jag mig en dusch sen lagade vi nuggets och ris på vårt lilla egna vis..
Även på Ikea inhandlades det ett barnbord och två stolar som värdfamiljen hade frågat om Catrin hade kunnat köpa. Så ja sen satte vi minsann ihop de med, vi lekte lite byggare Cat och Jag.

Varma blev vi, skruvade och svor gjorde vi.. Och klara blev vi! Och snygg var jag, VERKLIGEN. Blandade ränder, jag har Catrins långkalsonger på mig och jag kände mig riktigt sexig :)


Sista bilden bjuder jag på, den är ändå ganska så kul. Ser osymetrisk ut, smala ben, gigantisk rumpa och sjukt smal midja! :)

Nu ska jag nog kolla en sväng på Fejjan, sen se om Mammsi loggar in kanske innan det är dags för kudden! Jag har haft en riktigt bra dag, tröttsam, slössam och hej dundrande brasam! Imorgon vet jag inte vad som händer, inte mer än att jag ska åka här ifrån senare på kvällen. För måndag morgon är det ju dags att börja jobba igen. 06.00!

Ha det bäst alla, hoppas er helg har varit bra!♥

Kommentarer
Postat av: Gunilla (Cattis mamma)

Tur att du tagit lite bilder från bröllopet... så även jag får se hur de såg ut ;) Har ni inte tagit några bilder på er själv under bröllopet? För ni hade väl klätt upp er, eller? Hoppas på att få se bilder på Helen i tiara :)



Kram!



2010-06-20 @ 10:04:16
Postat av: Mammi

Ja vilken bröllopsfest det blev, Äntligen fick dom varandra....Solen tittade fram o allt var bara perfekt. Det gick åt några kleenex men det var det värt.....Tiaran hängde med ända tills klockan var 01.00, körde med den hem o kom till att tänka på bara jag inte blir stoppad i en poliskontroll...Då hade iallafall polisen fått sig ett gott skratt...men det bjuder jag på....Måste säga att Danne höllt ett helt otroligt tal din sin Vickan...5 toastar får han. O Mette-Marit får 5 toastar för sitt hår, Hakon har ju fått en ny fru hon måste ha fått en stylist...Så snygg 2 dagar i sträck har jag aldrig sett den tjejen...Tbx till er dag o vad ni har shoppat, härligt. Men nu fårni sluta att shoppa tills mammi kommer. Ha det bäst o vi hörs Love you <3<3<3

2010-06-20 @ 10:49:22
Postat av: Gunnel

Hej Malin,jag väntar och längtar till sommarvärme o ljumma kvällar men i går fick vi vara med om ett underbart vackert bröllop den glädje och värme vi fick se och höra kan man njuta av länge ,jag hade bjudit in några tanter vi hade klätt oss fint i våra vackraste klänningar vi åt och drack o skålade för brudparet o hade en härligt rolig dag o gladde oss åt deras lycka stort tack till TV

Nu kan du börja räkna dagarna till du får krama mamma, kram från mig så länge

2010-06-20 @ 12:44:08
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 10:39:04
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Mormor & Morfar

Vi har sett de fina bilderna du tagit, hoppas du

blir

bra i axler och nacke och rygg.Här ärläget oförändrat.

Kram

mormor o morfar

2010-06-21 @ 21:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0