SJUKSTUGA ELLER FRISKSTUGA DET ÄR FRÅGAN..

Hej och hå på alla kommande midsommar firare. Här sitter jag och kan knappt andas (inte med näsan i alla fall).

Hela dagen har varit perfekt, vi åkte till parken i förmiddags där vi träffade Maria och Melissa med värdbarn. Kul var det, lekte mycket gjorde vi. Nic och Dex ritade med tavelkritor eller vad det nu heter.. Sådana man kan rita med på vägen, marken. Maria hade de med sig och de älskade det!

Blev lite “dammiga” på kläderna dock, men det gick bort med en våtservett.

Vi körde hem vid 12 tiden och pojkarna somnade direkt när vi kom hem. Dexter sov i lite över en timme och Nic slog till med hela 3 timmar. Måste ha varit värmen som slog så väldigt på honom.

När de vaknat upp tog jag dem på en tur i vagnen fast jag inte mår så bra, men kände att jag behövde röra på mig. 




Såhär coola såg grabbarna ut när vi tog vagnturen i eftermiddags..Min hjärtan♥

Jag är lite så ledsen för de är mitt fel att Nic har blivit lite röd i nacken, det är inget så men ändå.. De har några liknande fiskhattar så får väl börja använda de nu istället. Ändå har jag smörjt dem så noga, men icke de räckte inte..

Efter vi ätit mat och plockat undan drog jag mig upp på mitt rum. Snackade med Cattsan och snackat lite med Gelis på mobilen..
Och när jag sitter här känner jag hur jag blir sämre, jag har inte ont alls i öronen eller halsen. Nej, utan nu är de näsan, den stackars näsan är helt svullen och igentäppt.. MYSIGT JU ELLER INTE! Sova är ju inget jag ser fram emot precis.. Hoppas de är bättre imorgon.. Under dagen är de oftast bättre med så de är ju alltid något..

Jag ska snart gå ner och äta strawberry short cake med grädde! GOTT riktigt gott. Katie sa att vi skulle ha de ikväll tidigare idag och jag blev helt glad heheh :) Mumms..

Imorgon är det ju midsommar, ja idag för er. Men inte för mig än.. Jag ska jobba som vanligt till vid 4-4.30, sen ska jag nog köra till Cattsan och lämna bilen, där efter ska hon köra till Golden Gardens Park (kanske träffas hos någon annan svenska aupair innan). Där ska det bli riktigt midsommarfirande. Skulle kanske behövt köpa lite svenska saker, men ja de får bli utan det.. De andra fixar nog lite.. heheh..

Förresten så har jag blivit lite så smått solbränd idag på axlar och bröstet. Fått sådana FULA märken från linnet! GAAAHHH haha , men ändå bättre än att vara likblek.. Det är den brännan man får om man tar hand om småbarn. 

Hörs imorgon gott folk.. Nu ska jag gå ner och prata med Katie och Joel, äta lite kaka och sen nanna kudden!
Förresten så har jag även som Cattsan gjort. Jag har gjort en spellista med bara gamla sommar godingar och härliga hits! Grymt bra! :)  

Jag vill även gratta min kusin Kevin som fyller 18år idag :) På midsommar och allt.. GRATTIS!


Kommentarer
Postat av: Helen

Vet inte om di kusinvitamin Kevin läser denna blogg men jag tänkte iallafall säga GRATTIS Kevin på din 18 årsdag, hoppas att du får en bra dag o många paketer. Kram Helen....



Tänk att idag är det midsommar o jag har börjat att förbereda min packning till over there...Tänkte på det igår kväll o sitter o tänker nu igen...Hur ska vi få plats med allt till dig o Cattis, Angie o Fam Yates, Fam Judy o kusinvitamin...hihihi det kommer nog att bli övervikt eller vad tror du... Det blir till att packa lätt....men 3 v 3 dagar är länge o jag vet hur min väska brukar se ut till thailand... Vad mysigt att ni ska fira lita svensk midsommar ikväll kanske vi hinner skypa din em min natt vi är nog hemma vid 01.30 din tid 4.30 om du inte redan sitter i bilen till Cattis då...Annars önskar jag dig o dina vänner en Riktigt Glad Midsommar och skål på er alla....Vi hörs Love you min jordgubbsgräddtårta till dotter.....mumsfillibabba.. <3<3<3

2010-06-25 @ 08:18:00
Postat av: Gunilla (Cattis mamma)

HOPPAS ATT NI TREVLIG MIDSOMMAR!



Kram!



2010-06-25 @ 13:23:39
Postat av: Anna L

Glad midsommar Malin!! Hoppas ni får en bra helg!! Kram Anna <3

2010-06-25 @ 14:23:41
Postat av: pappa

Krya på dig Malin och ha en trevlig midsommar.

2010-06-25 @ 20:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0