Torsdag innebär löning och det vill säga belöning!

Idag skulle jag börjat jobba 12.30, men fick börja 11 istället.. Så jag skyndade mig att fixa lite och sen ringde jag Mamma och där satt även Mariafia och Annapanna. Vi fick bokat LA flyget ÄNTLIGEN! såååå naaaajs..

Pojkarna sov länge idag till middag, Nic sov 12-15, Dex 12-14.30.. Så ja de var ju riktigt häääärligt..

När jag slutat blev det en dusch, en uppfräshning som verkligen behövdes. På med lite nya kläder och ner och äta.. Efter det bar det iväg till Seattle Premium Outlet för SHOPPING, som ni vet, löning=belöning (i kläder o annat mys pys)! 

Vi hann ju även inom Safeway påväg hem, fick köpt lite sånt vi borde skippat men ja magen gillar mauden! Och ja, dessvärre så snackar ju magen lite oftare än vad den borde..

Idag såg vi en Kolibri, det är min andra på två dagar. Innan dess har vi inte sett en ända.. Vi har nämligen en speciell mat/nektar sak som bara är för Kolibris.. Ändå lite exotiskt ju ;) Jag menar såhär i Washington state och allt.. 

 Pojkarna och Cattis idag innan mat..



Dagens inköp: Bikini-Tommy Hilfiger



Två linnen från Calvin Klein



Klocka random!! Tröja från Ralph Lauren..


Ja, jag fick ju även köpt en ny nessesär från Ralph Lauren, färgglad och fin..


Ja och vi hann ju med + att platsen i magen fanns med en baguett på Subway!!!!


Klockan är riktigt mycket nu, ska krypa till kojs.. Imorgon börjar jag jobba kl 9.00 och ska jobba tills vid 18tiden... Sen får vi se vart kvällen bär mig/oss (Cattis).. Jag ska hem till Issaquah imorgon och sova där i helgen.. På lördag är det fullt ös, nu har Cattis kommit in i det hela och börjat hitta en jävla massa hon vill göra..Nyfikenhet ger resultat..
Så lördag kommer innefatta, lämna Issaquah 9.30, Ikea, Southcenter Mall, U-District i Seattle för shopping o sen får vi se vad kvällen tar oss.. Puss och godnatt till er mina skatter!♥

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vilka fynd du gjorde igår...skit fina linne och snygg bikini...:-) Tror syrran din skulle vilja ha de fina linnen med....Hon saknar dig mycket nu o klart att det blir tufft för henne när jag o Peter åker over there...SKulle så gärna tagit med henne i mitt bagage...o Girrebus med. Han hade gillat grabbarna Grus...Du om 2 v syns vi o det ska bli så kul jag ska njuta av varje dag med dig mitt hjärta..Ha det bäst o Gomorron min solstråle o sköna böna....<3

2010-06-18 @ 09:27:24
Postat av: MAmmi

Din systeryster vill beställa dessa 2 linnen...Kram

2010-06-18 @ 14:24:31
Postat av: Anna L

Äääntligen är LA bokat. :D:D ska bli så sjukt roligt att komma o hälsa på dig!! Lääängtar! 76dagar, det går fort! :) Vilka fina saker du hittade!! Vad fick du ge för de?? riiktigt fin bikini o tröjan o klockan! O linnena ser suuper snygga ut! skulle jag också vilja ha! :D Hoppas ni får en underbar helg!! Imorgon ska jag o Björn på shopping runda i malmö :) ha det bäst! Kramar <3<3

2010-06-18 @ 14:38:39
Postat av: Hässleberga

Hej på dig!

Vi håller koll på din blogg...även om vi inte har kommenterat :-(

Om 17 timmar 10 minuter är det dax för bröllop...

Du kan följa det på svt.se!!!



Kram

Felicia Kristin & Martin

2010-06-18 @ 22:20:56
Postat av: Gunilla (Cattis mamma)

Det e inte länge lönen finns i era plånböcker... :) Även lördagen ser ut att gå i shoppingens tecken.



Ha en bra helg! Kram!



2010-06-18 @ 23:41:14
Postat av: camilla

Ohhhhhh Jag gillar dina inkop!!!!!

2010-06-19 @ 04:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0