vilken helt underbar lördag, vädret strålar och jag ska på grillfest!


Så gott folk. Jag är superstressad. Men ska snabbt skriva lite här och ja bilderna får nog säga det mesta.
Jag vaknade upp hos Cattis som ni redan vet, och vi trodde vädret var piss. MEN se så fel vi hade. Sol, 20 grader och riktigt härligt. Typ som hos er hemma i Svealand just nu..

Så ut kom vi efter en mycket god frukost som hennes värpappa Joe lagade till oss..

Här ser ni lite bilder, här var vi även och gick igårkväll men ja då var det mera MOLN, GRÅTT, REGNT OCH MÖRKT. Så idag fick vi båda se vad vi verkligen missade igår..  



Jag skulle jobbat kl 17.00, men när jag kom in genom dörren så säger Katie att Nicholas hade kräkt. Så ja de fick hoppa sina planer och stanna hemma. Så jag behövde inte jobba.. Så nu ska jag packa, köra till Gelis. Sen ska vi vidare med Cattis och hennes värdfamilj på Barbeque!!! NAAAAJS. Kommer bli toppen..

Sen ska vi sova hos Gelis, Gabi, Cattis och Jag. Så blir det nog en tur imorgon med lite vandring, vatten fall, skog och berg.. + matsäck där med ja .. 

Hörs senare förhoppningsvis. Ska se om jag hinenr blogga en gång till idag.. Men annars hörs vi mer imorgon. Älskar er och gud vad lite fint väder kan få en på ett jäklans bra humör ;) ♥  

Kommentarer
Postat av: Mammi

Åh, vad jag blir glad när jag ser dig o dina foto, du gör mig glad o lycklig. Usch det var ju tråkigt med Nic o jag förstår om din vm var besviken att de inte kunde gå ut o äta. Vad trevligt attdu blev med bjuden på BBC ännu ett bit till din äventyrstårta. Tänk så mycket du får uppleva over there..:-) ha en fortsatt mysig natt med dina bästisar o sov gött...love you <3<3<3 hörs imorron min pussgurka...

2010-06-06 @ 08:55:22
Postat av: Gunilla (Cattis mamma)

Visste e det fantastiskt vad solen kan göra med en... allting bli så mycket roligare! Men o andra sidan ser ni inte speciellt ledsna ut på gårdagens bilder heller trots allt regn. :)

Ha det bäst, hörs!

2010-06-06 @ 09:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0