2 inlägg välj att läsa ett kort eller ett långt!

Joel skrek på mig från nedanvåningen och sa att om jag ville se något absolut sött skulle jag komma ner!

Så ner sprang jag och se då dessa helt underbara coola grabbar!


Det var Farmor Crick och Farfar Don som skickade dessa pilot fuskläder jackor till pojkarna. De är sååå himla söta! 
 
Efter middagen så hoppade jag in i mina skor och gick ut på en 30-35 minuters walkingtur. Det var då 14 grader kl halv 7 på kvällen, luften var mjuk och ljummen. Det doftade vår, blommor blandat med grillat och fräsht!

Det var riktigt behövligt, jag hade MP3:n på hös volym och bara gick. Gick utan att riktigt tänka. 

Nu ska jag läsa lite sen blir det sängen tidigt.. 

PUSS PÅ ER♥  

Kommentarer
Postat av: Mammi

Jag bara säger bara man smälter när man ser dessa söta tuffa coola grabbarna...<3<3<3

2010-03-16 @ 06:53:07
Postat av: Petra

GUD SÅ GULLIGGGGGGA !

Jag saknar dig enormt !

2010-03-16 @ 08:26:27
Postat av: Peter

Coola killar. !!! =D Top Gun grabbarna..



Van Halen - Dreams

http://video.yahoo.com/watch/200325/760975

2010-03-18 @ 13:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0