Bollhav och outlet på schemat!

Idag åkte vi och handlade förtidigt födelsedagspresent till pojkarna..

Pool med plastbollar så nu har de sitt eget bollhav! Och de fullkomligt älskar det.. 

Se själva..



Jag blåste upp hela för mun!! HAHAH ett jäklans blåsande..Salivet rann ut och jag fick försöka suga in det samtidigt som jag blåste för allt lungorna orkade.. 


Sen gick vi ut på en liten tur..

 


Petra ska ta över mig...




Mamma lagade lasagne som uppskattades av alla utom DEXTER.. Nicholas åt så vi knappt hann med att fylla på hans skål.. Ja hej vad det gick.. Han skyfflade in med händer och sked allt för att det skulle gå snabbare..




Efter maten åkte vi till Seattle Premium Outlets igen.. Och fick handlat litta till banne mig.. 

TRO MIG ELLER EJ...

Inte för att jag tror ni tvekar precis hehe ..



nu måste jag krypa till kojs.. Klockan närmar sig 23 och jag måste försöka få lite sömn..


 


Kommentarer
Postat av: Cattis

Gud vad fin du är hjärtat!!! Jag börjar få en hel del fjärilar i magen och skulle behöva dig här hemma vid min sida . . SAKNAR DIG SÅ DET GÖR ONT, hoppas att vi ses inom ett par månader! Love u <3

2010-03-31 @ 10:18:36
URL: http://catriniusa.blogg.se/
Postat av: Hässleberga

Hej på er!



Idag har vi varit på din mammas favorit affär här hemma och shopat klädder till Felicia...just det Gekås i Ullared!!!

Hur mycket bagage har Mamma & Petra kommit upp i nu till hem resan ;-)



Kram på er från

Felicia Kristin & Martin

2010-03-31 @ 17:45:18
Postat av: Sven & Lena

Önskar Er alla en GLAD PÅSK med mycket mys.

Passar också på att redan nu GRATULERA Helen till året 45 som jagar ifatt henne även om hon rymt till andra sidan klotet. Hälsningar från Lena & Sven

2010-03-31 @ 18:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0