En tröttsam, underbar lördag i bilder!


ÅTER IGEN KLICKA PÅ BILDENA FÖR ATT SE DEM STÖRRE OCH KLICKA IGEN FÖR ATT DE SKA LÄGGAS NER IGEN!




Idag åkte vi till en tulpan festival i Mount Vernon.


 

Sen åkte Mamma, Petra och Jag vidare på en liten roadtrip. Vi åkte till USA's 5:e största och längsta Ö. Whidbey Island. Där besökte vi först Deception Pass (bron), sen Fort Casey (var USA's försvar mot fiender från västfronten) och tillsist tog vi båten över till Mukilteo.


Deception Pass nedan




Fort Casey nedan



Mukilteo nedan




Efter vi kommit tillbaks till Mukilteo körde jag oss til Alderwood Mall så vi fick shoppat lite. Jag handlade en silverkedja och ett par knäkorta mjukisbyxor. Petra handlade solglasögon (Dolce&Gabbana) och en plånbok! Mamma handlade till alla andra!

Vi år på Rudy's, sjukt goda hamburgare!
Mamma shoppade loss i Disney affären och sen blev det glass på Baskin Robbins på vägen hem och kolla glasstårtorna! 





Jag lovar att jag ska berätta lite mer imorron om vår tur.. Jag körde totalt 24 mil idag! Lite trött var jag, körningen var inte farlig, men att inte kunna vila kan vara lite jobbigt. Jag var redan trött innan jag började köra haha!

Nej nu ska jag hitta sängen och försöka få lite sömn tills imorron. Imorron ska vi till Seattle Premium Outlets som ligger 15-20 minuter från mig. Angelica och Marte ska också hänga med..

Godnatt för mig och snart godmorgon för er!

Hoppas din fest Tommy var lyckad! Vi tänkte på dig och alla andra! 
 


Kommentarer
Postat av: Peter

Good Morning Seattle ! jaha ni verkar ha varit på en riktig utflyktsfärder med både blommor och kanoner, glass och Hamburgare (Fort Casey fanns det lite intressant att läsa om) Och shopping hann ni med också inte ett dugg förvånad. Ha nu en underbar Söndag och kom ihåg Petra och Helen allt ska få plats i väskorna...



2010-03-28 @ 11:44:43
Postat av: Peter

Det är något knas med min dator därav två kommentarer

2010-03-28 @ 11:45:22
Postat av: Familjen Åkerman

Roligt att ni hittar ut från affärerna och ser lite annat också. Lite kulturellt skadar ju inte. Hoppas att ni alla klarar er från att bli smittade med förkylning. Kram till er alla från Åkermans.

2010-03-28 @ 17:00:59
Postat av: Hannah

vilken fin bild pa dig da du kramar tvillingen! :):)

2010-03-28 @ 18:59:51
URL: http://hhni.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej svej!!!

Härligt med tulpan festival, jag har varit och köpt penséer och primula idag. Det känns som våren är på väg nu.... Det blir så mycket finare med lite färgglada blommor i trädgård och fönster. Ha det bra, kram

2010-03-28 @ 21:35:02
URL: http://allimacdesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0