Filmklipp från helgens festligheter...

Angelica vet inte att jag filmar och hon pratar vidare om hur vi ska lägga upp strategin inför video Nr.2 som ni kan se nedan!!


JAPP detta lilla filmklipp är min absoluta favorit från vår trip till Vancouver i förra helgen. Vi handlade chokladpudding och tog med oss på tåget och så blev där någon över som vi sparade till senare.

När vi köpte puddingarna läste vi att de var FAT FREE, men på något vänster får Angelica för sig att de var SOCKERFRIA! Så förvränger vi ordet sockerfria lite och ja shit jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde i vårt lilla skrutterum på Hostellet!

Angelica vi är bäst! HAHAHA


 

Här får vi se hur det går till att klippa hår a la Angelica in da Canada!


Här kan ni följa Min och Angelicas dryckes provning!



(Och för er som inte heller visste det här med 8 toasters! Enligt Angelica så betygsätter Robert Gustavsson något med toasters i något sammanhang. Men när hon sa toasters trodde jag hon hittade på ett eget amerikanskt ord, alltså amerikaniserade ett svenska ord!!)
Därav det roliga! 

  


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ni två är inte kloka....är ni drogade...ahhhahah 8 toaster...Om jag ska sammanfatta era videoklipp ger jag er 10 toasters....Kram pu er..<3

2010-03-24 @ 06:33:11
Postat av: Cattis

Hahaha ni är för härliga!!! Önskar att jag kunde varit med på dina äventyr älskling, saknar dig gaaaaalet mycket <3

2010-03-24 @ 13:30:48
URL: http://catriniusa.blogg.se/
Postat av: Peter

Hahaha Klockren kommentar gällande sockerfritt. Och malin låter som du kommer från huvudstaden. Sen börjar man undra vad det egentligen är i dessa drycker.... Jag ger 10 toasters... Ha det gott

2010-03-24 @ 17:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0