Fredag hela veckan.. Eller?! KLART, alltid..

Fredag hela veckan känns det som, men det gör ju inget hehe.

 

Idag har det regnat hela långa dagen. Eller ja det klarnade i och för sig upp lite i eftermiddags.

 

När Nic vaknade imorse och jag bar ner honom så satt vi oss i soffan. Där satt vi och mös och så slumrade han till ytterligare 15 minuter. Såå sött och så himla mysigt.

 

Jag lagade potatismos (hemmagjord a la malin) och blandade i köttfärslimpa, kokte morotsstavar och sen som grädde på moset fick de lite frukt! En riktig toppen lunch minsann och dag. Nicholas slevade i sig för glatta livet medan Dexter inte ens ville titta på sitt. KUL JU!

 

Så tillsist fick jag ta lite mos på mitt finger och gnida på Dexters läppar och lite in i munnen. Sen så minsann slevade han i sig för allt han orkade (han ville inte att Nic skulle se att han hade mat kvar för då hade han velat ta Dexters med).

 

Mätta och glada så kröp de upp till sina sängar. Dexter vaknade efter en timme och då sprang jag upp och tog honom. Då vaknade såklart Nic med, men jag satt mig i gungstolen i deras rum med Dex i famnen och lät Nic lägga sig ner igen. Och han somnade faktiskt (det var vad jag trodde att han skulle göra med) och han sov 1 timme och 20 min till.

 

Då mös jag och Dexter nere i soffan i 30 minuter, sen lekte och busade vi han och jag.

 

Nic är så himla söt nu med. När jag säger nej till honom så ställer han sig i en pose (ställning) och ser helt allvarlig ut, viftar med pekfingret och säger, NO. Åhh jag måste hålla mig varje gång (är ganska bra på det faktiskt), men han är så sjukt söt!

 

När jag slutade så åkte jag in om Bartels och hämtade upp mina kort! WHIIIOOO... Ska sätta in dem i fotoalbumet imorgon. Sen ska jag även köpa lite ramar och sätta in foton på familjen där hemma och vänner.

 

Jag körde till Angelica för första gången idag! Det gick toppenbra, hittade dit direkt. Det var inte svårt och det tar 25 minuter vilket är helt okej (hemvägen bara 20 dock)..

 

Vi åt chicken nuggets och ris (Angelica hade lagat ris till ett helt fotbollslag!!!).

Sen snackade vi och umgicks med hennes ena värdbarn Isak och hans kompis Austen.

 

Vid halv 8 kom Denise och så satt vi och pratade, bakade cookies och latade oss. Det var en riktigt lyckad fredagkväll..

 

Och ja här kan man minsann köpa färdig kaksmet på rulle (som en pepparkaksdeg på rulle fast med cookie smet istället).. Riktigt najs ...

 

Goda och fina blev de med.. Skulle varit lite kortare tid i ugnen då hade de varit lite extra smarriga (ni vet sådär sega och kladdiga i mitten)...

 

Jag körde hem vid 23.30 och nu sitter jag och pratar med mammi.. Ska snart lägga mig, för ska upp tidigt imorgon och SHOPPA! Träffa Sarah och två kompisar till henne, så ska vi till Seattle och köpa mina skor, sen till Northgate Mall (Ett nytt ställe för mig, har inte varit där än) och sen på kvällen ska jag nog bara ta det lugnt och fixa lite här hemma..

 

Godmorgon Swe och Godnatt US West Coast.. <3

FÖRRESTEN! Något av det godaste som finns i hela världen är banan med nutella! SAGOLIKT GOTT...Det kan jag verkligen rekommendera hahah

Ursäkta uppläggningen, kunde ju sett godare ut än vad det gör kanske.
Halvätit och dannt haha


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gomorron mitt hjärta dax vakna..det är ju shopping på listan idag med Shara...:-) Det är bra att du kör Janetstilen med grabbarna...det är det ända som är rätt..Hon o Ingrid hälsa till dig....Ser mumsigt ut med cookiesen o banan med nutella ..låter smarrigt..:-) Håller på att göra mig i ordning ska köra till trellehulla o kolla melodifestivalen hos Åsa...Petra o Sofia ska vara hemma o kocka lite...Vi hörs när vi hörs o du endast 11 dagar kva..Yippieeeeee.....Ha en underbar dag o I Love you.....<3<3<3

2010-03-13 @ 17:11:42
Postat av: Mamma

Hej igen det är din mammi....Vill bara ge dig lite info om vem som vann Melodifestivalen 2010 i Globen ...hmmm jo Anna Bergendahl (Idol Anna)...Den var en av dom bästa tyckte jag....:-) Så jag gav henne 12 poäng....Ha det bäst vi hörs.Love you <3

2010-03-13 @ 22:59:19
Postat av: Camilla

Ohh de är så söta de små liven!

Du måste kolla på denna bloggen. Hon tar skitcoola familje o barn bilder! Kolla under kategory Family eller Kids

http://ashleeraubachphotography.blogspot.com/



Ps du borde hälsa Petra att Victoria Secrets swim suit wear har kommit ut, o att hon borde beställa dem online till din address o ta med sig hem till sweden.. bara en idé! =)



När ska vi skypa??? or more importantly, när kommer du till SD?

Miss you my dear!!

LOVE!

2010-03-14 @ 02:58:22
Postat av: Mammi

Camilla vad du är omtänksam o söt...hon har redan skickat efter en bikini som ligger o väntar hos Malin....den andra kommer att sändas till henne när vi nästan är på väg hem fr Malin...den fårjag ta med mig hem till sommaren..tur att hon hinner använda den eftersom hon ska till Magaluf i augusti..Ha det bäst Millis....Kram fr mig i Sweden till dej over there....<3

2010-03-14 @ 07:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0