Fredag och ja VANCOUVER PÅ SCHEMAT!

Idag det varit en lång dag idag. Jag kan inte riktigt förklara men det har hänt så mycket och klockan har gått så sakta..

Imorse gick det bra med pojkarna, Nic har varit lite grinig kan man ju säga hela dagen. Då och då har jag fått bita ihop och egentligen velat lämna dem (Nicholas) för 10 minuter och bara få pusta ut! Andra minuten har han skrattat och varit på sitt bästa humör.

Vid halv 10 åkte vi allihopa, hela familjen alla 5 av oss till sjukhuset där pojkarna bodde sina 3 första månaderna. De skulle på en kontroll för förtidigt födda barn. Allt var bra och de var ikapp alla andra i deras ålder. Så det var kul att höra..

Vi åkte i den gröna bilen, den som jag kör annars. Joel körde nämligen och lämnade in hondan (i den vi har barnsätena) så nu är deras bilstolar i min (Katies bil) bil. Så där klämde jag in mig mellan pojkarna hehe, tur att det inte var så långt till sjukhuset.


Sen körde vi hem och så la pojkarna sig. Sen när de vaknade tog jag dem på en picknick till Hilton Lake som de uppskattade väldigt mycket och jag med. Solen sken, det var riktigt varmt och som jag njöt. Jag fick så mycket possitiv energi och var redo för att klara resten av dagen! Sen var både Nic och Dex lyckliga, glada och vi hade en fortsatt trevlig eftermiddag..

 
Kolla Dexter i sin huva hahhahh !!!! Sååån muppis, så gullig!





När jag slutadetog jag en dusch, sen åt jag med Katie och Joel. Efter maten packade jag inför helgen i Vancouver B.C och vid halv 8 körde Joel mig till Angelica!


Hos Angelica fick jag firat St:Patricks day som var häromdagen (närmre bestämmt den 17 Mars). Vi åt middag med hennes familj och deras gäster. Saltat, mört kött, med potatis och kål i en gryta.. Riktigt gott! Vi satt där och pratade i säkert 2 timmar innan vi drog oss ner till Angelicas rum. Där packade hon, sen åkte vi till QFC (en mataffär, som har öppet 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan, VILKET ÄR VÄLDIGT VANLIGT HÄR I USA) vi köpte matsäck tills imorron till vår 3h 40 min tågresa och kombinerad lunch.. Vi måste ju hålla lite i pengarna haha .. Så bäst att handla hemma och ta med ;)

 

Vi handlade, bananer, melon, chokladmjölk, lemonad, yogurt, chokladpudding, cookies med chokladbitar! :) Det ni och för bara 80 kr/per... 

 

Angelica äger, måste bara säga det! För er som inte har träffat henne vet inte hur kul det är att vara omkring henne! Hon är så fruktansvärt ball! Innan när hon skulle packa ner sina skinnbyxor i väskan så sa hon från INGENSTANS:

 

Åh, Malin det blir skinn på skinn!

 

Jag bara: VAAAA!? Jag ser ut som ett frågetecken och fattar inte, jag trodde hon menade skinnbyxorna på hennes eget skinn.. Men så packar hon i en sportväska som är av fuskskinn! Därav skinn på skinn hahahh

 

Jag ber hemskt mycket om ursäkt för denna korta uppdatering. Men klockan är 01.00 och vi ska upp om 5-5½ timme så jag skriver igen så ni kan läsa er måndag morgon!

 

Ha en trevlig helg, nu tar jag ledigt från bloggen 2 dagar..Hör igen efter mitt äventyr!

 

PUSS PÅ ER♥

Och självklart kommer bilder efter helgen!

TACK för alla era kommentarer, ska svara på dem på söndagkväll (er måndag morgon) med! Har inte hunnit, förlåt. Men jag har läst alla och ni är för góa! Tack, det värmer och hoppas ni kan klara er utan mina noveller, uppsatser och bilder!

   
Tog även lite bilder på naturen idag :)


Kommentarer
Postat av: Mormor & Morfar

Hej Malin!

Idag är det lördag och då,skall vi fira MORMOR.

Igår när jag förberedde mat till PETRA sa jag bara Malin hela tiden när det skulle vara Petra.

Hoppas du får kul i Vancuver B.C.

Tyvärr har ju Peter blivit dålig i magen och kräker.

Vi äter jordgubbstårta och tänker på dej.

MVH och kramar

MORMOR & MORFAR

2010-03-20 @ 11:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0