Mamma får Gästbloggen ännu en gång......:-)

Hej på er allihopa.......

Ja det stämmer Malin låter mig blogga igen...Yippie...faktiskt kul.:-)

Vilka härliga dagar vi har haft tillsammans, mycket skratt, motion, god mat o lite tårar.

Som ni säkert har sett har vi haft fullt upp med både shopping och våra härliga pojkar Yates....:-) Dom är så härlig små individer, väldigt olika o charmiga och som ni förstår har dom smält våra hjärtan....Petra hugger in o hjälper Malin o till och med bytat blöja....Katie hoppas att Petra ska komma efter Malin....:-) Vilket önsketänkande.

Vi har ju planerat att ge oss iväg in till Seattle för lite shopping o sightseening.....:-) Där är mycket jag vill besöka o se Space Neddles, Första Starbucks, Tuggummiväggen, Public Market Pier 39 och givetvis Hard RockCafé mm....

Men igår frågade Katie om vi skulle kunna tänka oss att komma tillbaks på lördag em o träffa pågarna o äta middag med Katies föräldrar och givetvis VI VILL DETTA..... Petra o jag vet inte hur vi ska kunna lämna pojkarna o Malin....Det kommer att bli tufft....:-(

På söndag får Malin köra oss till flygplatsen.... o på måndag lunch landar vi på Kastrup igen o var har dessa 10 dagar blivit av....

Som ni kanske förstår längtar jag redan till den 3 juli.....for here we come again....

Måste tbx till Seattle Premium Outlet, jag har funnit vänner i Fossilaffären, Linda ägarinnan 66 bast skit cool  och Michael Kors butiken,  Karen som väntar barn en liten kille "Hudson", hon berättade att hennes farmor kom från sverige o levde ännu 90 år och har varit här sen 1950 o hon pratar bara svenska nu.... o Petra kommer att sakna denna butiken Ralph Laurent ....:-) här är vi stammisar....:-)

Birgit o Bertil: Malin hälsar o tackar för Påskkortet det anlände igår o tack för hälsningen till mig på min födelsedag......:-)

Hässleberga: Visst Gekås är inte till att leka med men detta är ett stå vassare o vi har shoppat fina saker till Felicia...:-) Ännu har vi bara våra 2 resväskor o hoppas att det ska räcka. Hälsa Staffanstorparna från oss.

Alla ni andra: Vi här over here önskar er alla en GLAD PÅSK (Happy Easter).....:-)


Ha det bäst o vi hörs när vi hörs....


Bamsekramar till alla mina nära o kära o givetvis våra bloggare....




Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag gillar detta Helén och det är jag helt säker på att alla andra också gör, de är inte så bra på att visa det bara ;) hihi! Hoppas att ni får ytterligare en mysig eftermiddag med pojkarna innan ni beger er till Seattle imorgon men det är klart att ni får. Önskar att jag var med er men kanske till sommaren, hoppas hoppas hoppas!!! :) Vi hörs när vi hörs, puss på er <3

2010-03-31 @ 21:51:05
URL: http://catriniusa.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej Cattis. Vi får försöka planera redan nu så att du o Malin kan bli lediga runt den 7 juli kväll o fram till 11-12/7....Längtar redan...:-) Kram

2010-03-31 @ 21:57:39
URL: http://minusa.blogg.se/
Postat av: Åsa Lindeberg

Hello over there! Trelleborg writing! Du måste starta en blogg när ni kommer hem. Du är ju en hejare på det också! Ha det nu så underbart och ta hand om er! BAMSE KRAMAR Åsa, F+F

2010-03-31 @ 22:48:03
Postat av: Pappa

Gizmo har ätit upp min tumstock! Ha det bra allihopa!

2010-03-31 @ 23:14:03
Postat av: Ninni ( Johans mamma)

Vilken hejare du är...lika bra på att blogga som att skriva alla de glada tillropen som du ger våra barn. Jag blir lite tårögd när du skriver att det blir svårt att lämna Malin. Känsligt...men du träffar henne rätt snart igen. Jag känner att jag saknar min lille Johan alldeles förfärligt nu....men det går över. Hör gärna av dig när du kommer hem och berätta om ditt/ert lilla äventyr! Glad Påsk och varma kramar till dig och dina fina döttrar / Ninni

2010-04-01 @ 01:16:26
Postat av: Angelica

ojojoj vilken bloggarinna ! vad är adressen till Helens standard blogg ? ;)

Ja synd att ni ska åka hem snart, men vi lär ju ses minst en gång till innan ni åker, de måste vi göra ! va sorgligt de lätt :S ... Tack för idag förreseten o ett himla tack för de svenska godiset! har redan käkat hälften! säg inget till malin ! ;) haha Ses snart igen !!! god natt där borta ! puss o kram !

2010-04-01 @ 05:44:43
URL: http://angelicalervik.blogg.se/
Postat av: Angelicas mormor

Underbart att kunna följa era dagar på bloggen så här. Varje dag öppnar jag bloggarna era för att se vad nytt. Jag fick din bloggadress av Angelica så jag kan följa även den, kul att ni funnit varandra så bra.

Ha det så gott, vi hörs igen, Kram Iréne

2010-04-17 @ 18:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0