Outlets, mycket skratt och som avslutning PUNKA!

Idag lekte vi en stund med pojkana imorse och Katie gjorde våfflor till oss..






Vid lite i 11 kom Marte och sen tillsist även Angelica (sist som alltid) och iväg körde jag oss till Seattle Premium Outlet som ligger norr om Everett.

Där fick vi handlat en jäkla massa. Mest Petra "Miss Brat" Persson, eftersom där var många fancy affärer för hennes begär. Mamma fick också handlat lite, mest till alla andra men även lite till sig själv. Jag fick shoppat ett mörkblått armbandsur i märket Fossil, två par Levi's jeans och ett fest linne + ett par converse skor. 

Även Marte och Angelica fick shoppat lite. Vi åt gott, skrattade mycket (MEST ÅT ANGELICA) och hade en riktigt trevlig shoppingdag i ösregnet! 



Väl hemma så ska Angelica flytta sin bil så jag kunde parkera min på min plats. När hon hoppar ur bilen säger hon, Petra, SER DU, jag har punka på bilen!!! Och hon ser ganska chockad ut lilla Angelica. Alla skrattar, Mamma håller på att skratta ås hon nästan kissar på sig, jag drar fram kameran och fotograferar händelseförloppet i ösregnet. 




Marte börjar hugga i, Angelica är i chocktillstånd, vi hämtar Joel och nu är däckbytningen i full gång, regnet öser ner och Angelica assisterar med PARAPLY medan Joel och Marte gör jobbet! Så 6 toasters till Joel för dagens insats! 



Nu ska vi nanna och imorron blir det jobb från 11 och framåt.. Vi ska ta hand om pojkarna hela kvällen imorron med så Katie och Joel kan gå ut och äta middag på tu man hand..

   


Kommentarer
Postat av: Angelica

HAHAHAHAHAHAHAHAH! fyfan Maaaalllaaan ! vilken jävla dag ! haha

2010-03-29 @ 06:58:08
URL: http://angelicalervik.blogg.se/
Postat av: Camilla

Mysigt o ha familjen där ju!!!

Älskar dina pågar mer o mer o mer o mer btw! hahaa känns nästan som jag känner dem! haha skumt!

2010-03-29 @ 10:27:11
Postat av: Peter

Ni verkar ha haft en bra shopping dag igen, samt en händelsrik dag igen. Shoppat tills luften går ur på vissa bilar ! Hmm undra hur mycket ni fick plocka ur i bagaageluckan.. Ha en underbar dag..

2010-03-29 @ 10:39:29
Postat av: Pappa

Utnyttja nu tiden och ha roligt ihopa, vilket jag säkert tror ni har. Kramar! Pappa

2010-03-29 @ 11:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0