Regn, regn och åter regn = STANNA INOMHUS

Idag har det regnat hela dagen och vi har mest varit inomhus om man säger så.  Lekt med pojkarna och mysigt. 


Jag har även gjort banan pankakor idag, hur många som helst! Mumma..


I eftermiddags tog vi med pojkarna till Safeway och handlade lite dricka + lite smått och gott.. 

Sen gav vi pojkarna middag, badade dem och la dem. Vi köpte även vars en heliumballong till pojkarna. En kanin och en morot! :) De har haft ganska kul om man säger så med dessa ballonger hehe.. 

Petra assisterar..








Baddags...

  



Jag ber om ursäkt för att jag inte svarar på era kommentarer där hemma.. Men jag har inte riktigt tid. Jag läser alla och tar in vad ni skriver och ni finns i mina tankar! Kommer svara lite nu en dag, eller ja när Mamma och Petra åker hem! HAHA..

PUSS LOVE YOU!!!


Kommentarer
Postat av: Peter

Undrar vem som egentligen blev blötast när pojkarna badade ?



Synd på vädret att det regnar där i Seattle. Hade varit kul om ni fått uppleva lite mera solsken



Ha det gott



Peter

2010-03-30 @ 15:22:15
Postat av: Mammi

Hej på er allihopa. Vi har det så mysigt här over...Det är så kul att träffa pojkarna o Joel o Katie IRL...Igår hade vi riktigt mysigt hela dagen o vilken avslutning med bad...Yippie....Idag hoppas vi på bättre väder så vi kan köra till stranden imorron blir det nog barnmuseumet med Marte o hennes pojkar...:-) Det ända som är kasst är att dagarna går för fort o jag har jätte problem med tidsomställningen...Men annars är allt bara fint..:-) Ha det bäst allihopa...Vi ses snart...Kramar från oss i Everett Helén Petra o givetvis Malin o Pågarna

2010-03-30 @ 15:49:31
URL: http://minusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0