För många skratt, för lite sömn och ganska många WC besök!

Ja det säger ganska mycket om helgen i Vancouver...
Jag hade förvänta mig en rolig helg, men det var mer än roligt.. Det var Awesome!

Vi känner, här och nu, att vi inte riktigt har landat än från helgens bravader! Vi har hunnit med så mycket skoj även fast vi bara hade 2 dagar.

Nu ska jag och Angelica gå och sova, men kan berätta mer om alla tokigheter i Vancover imorgon!
















Godnatt gott folk!

PUSS Cucumber (gurka) ! <3


Kommentarer
Postat av: Mammi

Vilken härlig helg ni verkar till ha haft..det är du värd:-) Nu är det inte många dagar kvar, o vad jag längtar..Mysigt att vi han prata lite på skypen...ni har funnits i mina tankar hela helgen..:-) Ha det bäst o vi hörs..Love you <3

2010-03-22 @ 12:53:13
Postat av: Anonym

Du har skrivit en del om läkarbesök, mediciner osv angående dina pojkar. Undrar om det bara är något tillfälligt eller om dom har någon sjukdom? Har dock inte följt bloggen hela tiden så du kanske har skrivit något i ett tidigare inlägg. Älskar dig blogg, jätte kul läsning! Kram!

2010-03-22 @ 20:49:56
Postat av: Mammi

Nu gick det upp ett liljeholmens... Pussgurka...hahahahh

2010-03-22 @ 22:05:05
Postat av: Cattis

Älskling, är så glad för din skull :) och vet du, CATTIS HAR FIXAR VISUM!!! Vi hörs imorgon, saknar ihjäl mig <3

2010-03-22 @ 23:01:12
URL: http://minusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0