Svar på kommentarer!

Hej Malin!
Jag följer din blogg, som många andra och det glädjer mig att se att det går så bra för dig.
Jag såg örngottet i detta inlägget och kom genast att tänka på dom örngotten man gjorde på dagis med handavtryck precis så som du gjort. Kommer du ihåg det? :)

Hoppas att du har det bra och var rädd om dig!
Kram Matilda

Hej Matilda.

Så kul att du också läser min blogg.. Jag får ju uppleva en massa så det är kul att kunna via bloggen dela med sig av sitt äventyr.

Ja hehe jag har mitt kvar men jag lämnade det hemma..

Ha det bäst!



Anonym

Du har skrivit en del om läkarbesök, mediciner osv angående dina pojkar. Undrar om det bara är något tillfälligt eller om dom har någon sjukdom? Har dock inte följt bloggen hela tiden så du kanske har skrivit något i ett tidigare inlägg. Älskar dig blogg, jätte kul läsning! Kram!

Ja det stämmer. Pojkarna var är förtidigt födda, hela 3 månader. Nicholas är helt frisk (förutom när han gick på penicillin de första 3 veckorna jag var här). Dexter är en kämpe men hans huvud är lite större vilket är vanlig på ett förtidigt fött barn. Så han har lite problem med nacke och axel muskler men de är nästan hela 100 nu. Han har bara någon gång till hos sjukgymnasten. Sen har han lite sämre lungkapacitet så han har fått vaccin sprutor mot ett virus (cirka varannan vecka)..Så ja det är nog allt hehe.. Så kul att du gillar min blogg.. Jag gör så gott jag kan :)

KRAM!

 

Hej Malin!
Idag är det lördag och då,skall vi fira MORMOR.
Igår när jag förberedde mat till PETRA sa jag bara Malin hela tiden när det skulle vara Petra.
Hoppas du får kul i Vancouver B.C.
Tyvärr har ju Peter blivit dålig i magen och kräker.
Vi äter jordgubbstårta och tänker på dej.
MVH och kramar
MORMOR &MORFAR

Förlåt för att jag inte svarar förrän nu. Men som ni vet har jag haft fullt upp! ÅHH ja de är inte lätt och ja jag tänkte på er då med kanske, samtidigt.. Ja tack jag har haft det superkul i Vancouver! JORDGUBBSTÅRTA, oh så gott!

Med vänlig hälsning, kram på er!

 

 

Camilla Ahlberg

GUUUUD man vill bara äta de små söta liven!!! Sitter så gulligt på sina badbollar!

Vad kul att du ska till canada!!!! AVIS!!!!! tellme all about it!

haha vad bra att petra beställde från VS... beställde du med? jag beställde fyra! hahha tjena tjena! skitsnygga för tusan!

Love you sweety!
PUSS

Ja visst vill man de är så gooooa! ÅHH jag hade det toppen i Vancouver, en riktigt lyckad helg! Skulle inte vilja ändra på något! Nej jag har inte gjort de ska se om jag ska beställa eller köpa i affären.. Får se.. Haha inte bestämt mig ännu.. 4 STYCKEN, du är ju inte klok! :

Love you too hun! <3

Men där är mycket fint på VS!



Ha det nu riktigt mysigt och ta väl hand om dig i Vancover. Härligt att vara ledig några dagar...och så himla trevligt att din mamma och syster snart kommer.
Jag är så glad för er skull att ni får träffas och krama om varandra. Jag får allt vänta några månader till innan jag kan ge Johan en bamsekram.
Ha det riktigt gott/ Kramisar Ninni :)))

Tack ja det hade jag. Riktigt kul.. Jag längtar så tills Mamma och min syster kommer.. Ska bli kul om 2 dagar så. Ja det får du men det klarar du ! Johan trivs och har det bra så då känns det lite bättre för dig med. Men ändå jobbigt för dig..

Ha det bäst! KRAM Ninni…

 

Hej! Skulle bara säga, väldigt kul att läsa din blogg :)..(du känner inte mig ;), jag hittade in här via min vän hannah som du var på au pair skola med (som är au pair i Boston nu). Kul att läsa om alla eran upplevelser :) /amanda.

Hej Amanda

Så kul att du gillar min blogg.. Hannah, KLART JAG VET VEM HON ÄR :)

Ja vi är med om lite i alla fall.. Kanske mer än ni är där hemma hihi..

Ska försöka se till att skriva intressant så du vill fortsätta läsa..



Hej malin.jämför dig för allt i världen inte med en anka. skulle vara roligt att få titta i din tax-free
katalog. ha nu en trevlig helg i vancouver . släck nu inte os-elden.
kramar från klagstorp.

Hej hahah nej kanske inte..Nja fick tyvärr inte en hahah.. Annars hade du fått, det lovar jag..

Nej den klara sig, vi blåste för svagt!

KRAAAAM till er ..



Du tar väl datan med dig till Vancouver???
Din blogg är lika självklar läsning som dagstidningen på morgonen :-)

Ha en skön ”semester”!

Felicia, Kristin & Martin

Sorry tyvärr blev det inte så.. För mycket packning då för bara 2 dagar.. Tack vad glad jag blir..

Ja jag försöker skriva så intressant så möjligt..

Kram och hälsa alla..



Tack Malin Du har alltid varit en söt flicka men nu en vacker söt det lyser om dig önskar dig all lycka
i ditt arbete vilken tur familjen haft som fick dig
men det vet de nog om
följer dina dagar med glädje
kram Gunnel
Tack Gunnel, det värmer! Ja de vet de nog om, hoppas att de gör det iaf..
Ja jag försöker skriva så gott jag kan..
KRAM




Catrin
Vad skulle jag gjort utan dig vid min sida älskling?

Vad skulle jag gjort utan dig, det är du och jag forever!<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0