VÄLKOMNA MAMMA OCH PETRA!

Jag är super, mega trött.. Så jag kommer bara skriva lite snabbt och säga hur allt ligger till här på andra sidan jordklotet!

Bilblioteket med pojkarn gick toppen imorse.. Se själva..



Mamma och Petra kom lyckligt hit vid 15.00 (er tid 23.00)..
När det var 3 timmar tills de skulle vara här vid min dörr tänkte jag att ja du Malin snart är de äntligen här! 
När det sen var 1 timme kvar började jag få fjärilar i magen och när jag ringde till Joels mobil var de 15 min härifrån!
Det var ofattbart! Då gick jag bara runt runt och åter runt i huset och hoppades på att få se Joels bil komma inrullandes! 

Och se där kom de!! 
Jag började gråta när jag kramade Mamma, det är så underbart att ha dem här. Men också sjukt konstigt, de passar liksom inte in i denna miljön på något vis. Det är svårt att förklara hehe.. 

Vi lagade tacos och jag fixade mat till pojkarna. Sen åt vi allihopa.. Efter maten körde vi till Fred Meyer (stor mat affär men de har även en massa annat, så typ som Maxi). Nästa stopp blev Everett Mall!! JAAAA JAAAAG VEEET! Första dagen och såklart är vi redan på ett köpcentrum!! Inte så konstigt om man tänker efter, de är ju trots allt OSS det handlar om! 

Stannade på Bartells Drugs också innan vi åkte hem, Mamma fick köpt läppstift, mascara och jag köpte tabletter till Katie. Stackars Katie har gått och blivit dunder förkyld :(  

Jag fick köpte två tröjor, fina, enkla och användbara. Jag köpte även en väska, sport, träningsväska.. (Översovningsväska ja allt i ett) för 150kr!!!! Hemma hade den kostat minst 400-500kr. Vilket kap!

Jag ska fota allt jag har fått av Mamma och alla er andra snälla, saknade människor där hemma i Sverige!

Nu ska jag kasta mig i säng. Jag har börjat få lite ont i halsen med. Så jag går på piller, anti förkylnings sugtabletter och ja ni fattar! SKA INTE BLI FÖRKYLD NU JUUUUEE!

IMORGON ÄR DET FREDAG GOTT FOLK! Det är väl inte helt fel va eller..

PUSS PÅ ER♥

och vet ni vad???? Min älskade MAMMA OCH SYSTER är äntligen här!!

Imorgon ska jag uppdatera mer, lovar!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Så jävla knasigt att se mamma och Petra på ditt rum igår men gud vad underbart! Skönt att de verkligen kom fram till sist, efter allt . . Ha det nu kalasbra och ta hand om varandra. De har lovat att gästblogga också så jag väntar med spänning ;) Vi hörs när vi hörs, om 5 timmar för att vara exakt. JAG ÄLSKAR & SAKNAR DIG MASSVIS ÄLSKLING <3

2010-03-26 @ 08:58:24
URL: http://catriniusa.blogg.se/
Postat av: Åsa Lindeberg

Hej Malin! Så härlig känsla för er alla 3 att vara tillsammans igen. PÅ ditt "revir". Fast ärligt jag saknar Helen, men OK jag delar med henne till dig nu:)!!! SÅKLART skojar bara! Jag ser fram emot bilder och mer läsning från dig. Jag skrattar högt nästan varje dag på jobb när jag läser din blogg! Du är skitrolig! PS, jag har varit fräck nog att beställa ett par jeans till Felicia som kommer hem till dig...kanske innan Helen & Petra åker hem, annars om du kan "lagra" dem till nästa gång! STOR KRAM från mig, Felicia & Filip. DU ÄR EN KLIPPA!!!

2010-03-26 @ 17:55:47
Postat av: Peter

Hmm Konstigt skjutade dom till Svågertorp igår och nu är dom hos lilla dig i Seattle. Sen att dom åker så långt för att shoppa "Skratt" Och det som är riktigt märkligt är att i Dagens Industri som jag tog på flygplatsen idag hade ett mittuppslag om Boeing fabriken i Everett.. Ta hand om din Mor och syster nu



2010-03-26 @ 18:07:01
Postat av: Emelie Rosenqvist

Hej Malin!

Vilken upplevelse du befinner dig i!! Roligt att d går så bra för dig! Blev nyfiken efter allt prat din mamma och jag har haft så var tvungen att gå in o kolla lite = ). Så ni kom iväg Helene!! Allt blev packat lr? Äh du hade ju gott om tid hehe! Ha nu en superkul semester!! Ska bli kul att höra om! Och Malin...yep the adventure of your life! Så många minnen, upplevelser och erfarenheter som du alltid kommer bära me daj!! Ta hand om daj!!

Mvh Emelie "Frissan" i A-löv

2010-03-26 @ 20:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0