Vi har landat o vilken dag o resa.....

Mammi gästbloggar:

Hej på er allihopa, nu är vi här. Som ni redan kanske har läst han vi med att försova oss, blev ombokade att flyga via Paris....o det är ju ingen liten flygplats precis...men vi fixade detta bra. Han med att shoppa både whisky till sambon och Thomas Sabo hänge till Petra. Flygresan var helt ok, vi kom till ro o sov nog i 3-4 tim. Sen började nedräkning 2 tim kvar sen landar vi, kollade lite movie...men hade svårt att koncentrera sig o snart landar vi....Härlig känsla. Det gick bra att komma in i landet o passpolisen flörtade med Petra o rev av en bit papper o ritade ett hjärta o gav henne det...Då sa jag vi ska hem om 10 dagar....Hahahah

Sen var nästa pärs att finna Joel....men lugn efter några sms o samtal till Malin löste sig allt. Då begav vi oss till Everett....den känslan jag fick när jag ser att Malin o pojkarna står o väntar i fönstret o tittar efter oss var HÄRLIG... Äntligen fick jag krama om henne efter nästan 3 mån...o pågarna är härliga goa grabbar....

Vi han med lite shopping....ja ni läser rätt...hihihi o sen blev det en härlig god glass....men sen var mamsen trött o vi begav oss hem...Då hade vi varit uppe i nästan 26,5 tim o sängen kallade.....

3 tim senare vaknar jag upp klarvaken...vad är detta, somnade om o sov 3 tim till sen blev det en konstig sömn o kl 6 gick jag in o väckte Malin, kröp ner o mös med henne i sängen....

Sen kom även systeryster ja ni läser rätt kl. var bara 6.20...

Det har blivit lite lek, mys med pågarna en tur till Alderwood Mall med lite shopping o en härlig god chokelad milkshake... Nu sover pågarna o vi har kastat oss i varsin soffa o bara slappar, ikväll blir det pizza o bio...:-)

Ha det bäst o vi njuter av varje sekund minut o timme vi får tillbringa med Malin...:-)

Kommentarer
Postat av: Peter

Mys nu rejält dessa dagar Och gör som ni brukar shoppa shoppa !

2010-03-26 @ 22:50:18
Postat av: Familjen Åkerman

Skönt att ni kom lyckligt fram trots allt! Hoppas ni får en härlig semester allihopa! Håll lite i börsen så pengarna räcker hela semestern!!!!!!!!!!!

Kram till er alla från Åkermans.

2010-03-28 @ 16:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0