Café i Issaquah! Är det i Washington tänker ni säkert då men ja det är det minsann..



Ja här sitter jag. På ett Café medm in dator och chillar. Första gången i mitt liv och jag njuter. Utsikten här inifrån Cafeet är sjukt fin. Berg fyllda med granar och träd. Ser magiskt ut. Molnen ligger liksom lågt ner över topparna på bergen.. Fint är det i alla fall, svårt att förklara kanske men ni förstår säkert.

Imorse snackade vi lite med Mamms, fixade oss. Kollade upp hur man hittar till en mineral sminks affär i Bellevue som vi ska in om på hemvägen.. Nu är nämligen Cattis hos en kanske möjlig värdfamilj.

Jag dricker en choklad/banan frozen shake och tog en croassaint med choklad i.

Lyssnar på musik med mina hörlurar i och bara njuter av livet. Det känns lugnt, fritt och som att jag tagit en pausi vardagen. Jag har haft den bästa helgen på mycket länge. Vi har hunnit med så mycket, jag har fått uppleva och se mycket nytt. Och att jag skulle få göra det med min alldra dyrbaraste skatt Cattis trodde jag var omöjligt. Det kunde jag aldrig ha gissat! 

Idag ska hon åka tillbaka till sitt tillfälliga hem i Vermont. Förhoppningsvis kommer hon tillbaks hit igen, jag håller alla de 5 fingrar jag äger och mina 10 tår! Du får inte åka någon annanstans mitt hjärta! ♥
 
 När Cattis ringer ska jag köra och hämta henne, den msåte vi snabbt tanka, det kanske jag borde göra nu men jag vet inte var det finns en bensinmack.. Ja de löser sig..

Vi ska snabbt handla smink och sen hem. Väl hemma ska jag ta hand om pojkarna från kvart över 14 till vid 16.00. Sen är jag fri igen så ska jag och Cattis njuta av de sista timmarna vi har tillsammans denna gång!

Jag ska köra henne till flygplatsen ikväll, hon flyger vid 23.00, så ska köra vid lite över 20.00.

Nej nu ska jag fixa lite småsaker..

Och glöm inte att kommentera, det känns lite som jag skriver för gäves kära läsare. Igår la jag ner 2 timmar på mitt inlägg heheh så ni kan ju veta att det inta tar 10 min att få ihop ett inlägg i alla fall.. Uppskattar att ni följer mig och läser då och då eller varje dag.

Men lämna gärna en liten rad då och då, jag vill veta hur det är med er med ju :)

Jag önskar er en riktigt härlig vecka!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Mysigt att vi han skypa lite ifrån caféet helt otroligt igentligen..:-) Du är för go dina 5 fingrar du äger o 10 tår du har faktiskt fler fimsar...mina sköna böna...:-) Jag håller tummarna o fossingarna o hela min kropp att det ska lösa sig för vår kära goa Cattis..<3<3<3 O vi blir så glada när vi hör att ni honner med lite shopping för vår skull med...Passa nu på o njut av de sista timmarna för denna gången tillsammans..Hälsa Cattis....Vi hörs när vi hörs o va rädda om varandra Love you 2

2010-05-10 @ 21:31:51
Postat av: Petra

Hej min fina syster! Hoppas allt är bra och klart du haft en underbar helg med Cattis. Kunde knappt hålla mig för att inte berätta det. Hihi sitter hos frisören nu, ska bli lite blondare, så skriver från min telefon nu :) jag började gråta när jag såg inlägget när Cattis kommer till dig, glad för din skull . Jag älskar och saknar dig varje dag <3

2010-05-11 @ 14:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0