FETT JÄVLA LURAD! AV ALLA!

Cattis är här, det är heelt sjukt! Jag kan inte förstår det, helt plötsligt står min fjällis utanför MIN DÖRR, kan ni förstå min dörr... Alla visste, utom jag såååå klart.. Ja ni lurade mig allihop det ska ni veta!

Adrenalinet pumpa, huvudet dunka.. Frågorna flög runt och jag säger VA FAN GÖR DU HÄR?!

Jag visste inte hur länge hon skulle stanna, varför hon var här. VAD HÄNDER LIKSOM?! Kan något berätta.. hehe ..

GLAD ÄR JAG, GLADARE ÄN EVER! Det var den BÄSTA födelsedagspresenten jag någonsin fått! Genom alla mina 20 fylda år ( snart fyllda i alla fall).. 

Idag blev det baseball, fetaste jag varit med om. 55.000 besökare, fullt med folk. En sådan stämning, går inte att beskriva. Det var overkligt, det kändes som på film. Så stort och så enormt. Kepsar fick vi köpt och jag fick uppleva det med den bästa tjejen i världen! Fjällan Cattis.. det trodde jag inte i mina vildaste drömmar! 

Nej gott folk, nu blir det sängen för imorgon ringer klockan på 6.50 då blir det jobb 2 timmar, sen Seattle, kanske IKEA och så får vi se vad som händer på kvällen.. 

Förresten sen var det någon som frågade oss idag om vi var tvillingar :D hahahaha kul ändå, och då svarar Tasheena De är från Sverige.. HAAH vaddå liksom vad är det för svar på frågan.. o vi bara skrattar.. 

TACK FÖR ALLA TIDIGA GRATULATIONER, HÖRS PÅ SÖNDAG!!! 


Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, det var väl en överaskning som heter duga!

Ha nu ett riktigt härlig helg tillsammans.

Kram från fam Lundström

2010-05-08 @ 09:34:24
Postat av: Peter

Ja du Malin det här är en verklig födesledagspresent som du sent ska glömma.Vi hade ett himla bry om hur vi skulle ha det hemligt för dig utan att vi skulle nämna något.



Ha en nu en trevlig Helg !

2010-05-08 @ 10:03:51
Postat av: Peter

Ja du Malin det här är en verklig födesledagspresent som du sent ska glömma.Vi hade ett himla bry om hur vi skulle ha det hemligt för dig utan att vi skulle nämna något.



Ha en nu en trevlig Helg !

2010-05-08 @ 10:05:25
Postat av: pappa

Jag glädjs med er. Måste vara en härlig upplevelse. Ha nu en riktig kanonhelg. Kramar! pappa

2010-05-08 @ 10:12:27
Postat av: Mammi

Mammi is here...Ja du min goa tös det har fällts många tårar igår kväll o nu imorse när jag se ditt spruddlande leende....:-) Det är du värd som pappa skriver jag glädjs med er båda 2.....Som jag skrev o sa passa nu på o njut av varandra o bara mys over there....Ha det bäst o vi hörs när vi hörs...Love you both.....<3<3<3

2010-05-08 @ 10:53:02
Postat av: Gunilla (Cattis mamma)

Helt underbart att ni e tillsammans over there. Vilka problem du hade igår när Cattis inte svarade dig... ringde ju tom hem till hennes värdmamma och efterlös henne. Haha, tänk att "alla" visste utom du Malin... Ta nu väl vara på tiden och ha det bäst! Vi hörs när vi hörs... Kram Gunilla <3

2010-05-08 @ 11:15:17
Postat av: pappa

Leeds gick upp! Trots en utvisad i första halvlek och 0-1 underläge vände de och vann med 2-1.

2010-05-08 @ 18:07:29
Postat av: Håkan

Ha nu en bra helg!!!

kramar från klagstorp serieledare!!!

2010-05-08 @ 18:28:43
Postat av: Åsa

Hej lilla hjärtat! Så underbart att ha en go vän när man fyller år!!!! NJUT av livet! Puss & kram Åsa

2010-05-08 @ 19:58:15
Postat av: Gunnel

Hej Malin

Vilken glad överraskning på din födelsedag jag vill önska dig flera glada dagar med din kompis sänder dig en kram och all lycka till på din 20 års dag

Gunnel

2010-05-08 @ 20:12:07
Postat av: Hässleberga

Hej Malin!

Grattis på 20-årsdagen hoppas att du får en härlig dag. Bilder från dopet kommer senare på din mail.



Kram från

Felicia, Kristin & Martin

2010-05-08 @ 21:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0