Grattis Cattis, men ändå inte..

Ska snart iväg till Spotted Cow och äta glass i regnet!

Idag har Jag och Angelica + mina små pågar varit på Alderwood och shoppat lite, ätit på Ruby's..
Vi hade en härlig dag och jag shoppade lite som ni kan se.. 





Dagens inköp!


Gelis hoppar som vanligt, tradition ju..

Från Sökresultat för "ange"


Såhär såg vädret ut på eftermiddagen idag, och som ni ser när Angelica hoppar så är vädret ganska så mycket finare! Sjukt!


Från Sökresultat för "rand"

Hörs imorgon, måste köra nu!
Bokat och köpt biljetter till Sex and the city 2 nu med! Och ja MAMMA Catrin vet.. Men inte allt.. Behövde hennes stöd och råd när jag gjorde bokningen så hon vet lite.. :)

Lagade mat idag med till familjen som uppskattades väldigt! Kyckling wok med Ris :) Mumma..


Cattis fyller år den 20 Maj, som är daterat i Sverige just nu inte riktigt än i USA dock.. Men jag älskar min bästis och fjälla väldigt mycket. Hon kommer få en trevlig födelsedag hoppas jag i Vermont! Och så ska jag fira henne när hon kommer hit förhoppningsvis på Lördag den 22 Maj.. Har en massa överraskningar för henne! Min lilla hallonbakelse! ♥



ÄVEN STORT GRATTIS TILL JOHAN PÅ ANDRA SIDAN THE BIG COUNTREY OF STATES! 20 ÅR OCH ALLT!

SAKNAR ER! åhhhh kommer komma och hälsa på er i höst någongång!♥

Kommentarer
Postat av: Cattis

Du är bäst älskling!!! Du vet att jag hellre befunnit mig någon annan stans denna dag men jag ska göra det bästa av situationen. Snart kommer jag och då får vi ta igen allt vi missat.



Jag älskar dig fjällan, jag finns alltid vid din sida <3

2010-05-20 @ 05:55:54
URL: http://catriniusa.blogg.se/
Postat av: Helen

Vilken blandning av väder först strålande sol o sen ett sky fall...Gulligt när pågarna följer tåget på Rubys...:-) Världens goaste hamburgare...Ja du om 10 min fyller Cattis 20 år i USA over there o här hemma har hon hunnit fylla år i 6tim o 50 min. Grattis Johan med men jag hade för mig att han fyllde 21 men jag har nog fel....Massor av kärlek love you vi hörs när vi hörs....:-)

2010-05-20 @ 06:51:48
Postat av: Gunilla (Cattis mamma)

Kan berätta att vi hade precis lika "sjukt" väder igår. Hela arbetsdagen + 1 timme var det kanonväder... sen kom regnet.

Övning ger färdighet, blir hon snabbare? Var 14 sek rekord? Har du provat? Ni kan ju ha tävling alla 3 när Cattis kommer! Som hon längtar!

Ha det bäst, vi hörs när vi hörs!

2010-05-20 @ 09:32:22
Postat av: Anna L

Jag har också bokat till Sex and the city 2, fast jag får nöja mig med att se den på royal :) Fin fin klänning du hittade!ha det bra.kram Anna <3

2010-05-20 @ 12:48:03
Postat av: Ninni

Sååå fin du kommer att bli i den ljuvliga klänningen.Nu låter du riktigt glad i din textning...kan det bero på din kompis Cattis. Grattis till henne på 20-års dagen. Johan fyller 21 idag och mår som den prins han är!! :)))

Hoppas att alla har en go helg och vi hörs när vi hörs. Kram och ta väl hand om dig! Ninni <3

2010-05-20 @ 20:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0