GRATTIS VÄRDENS BÄSTA MALIN

Hihihi, det är mamma som bara tittar in o gästbloggar......

Ska gå till sängs snart, men ville bara säga att jag är så glad för din skull att Cattis o Angie gör din helg....Vilka underbara vänner du har, som du vet hade ju lilla jag o  Petra gärna varit over there med er allihopa, men vi är med dig hela tiden o det vet du om.

Tänk för 20 års sedan var det en liten tjej som tittade ut kl.06.03 stålande sol o fågelkvitter det var lilla du.....

En helt underbar tös anlände, du har gett mig så mycket glädje o jag gläds med dig att du får uppleva USA o att du har funnit en sådan underbar familj med dessa 2 goa pågar Nic och Dex..... samt att du har blivit en i familjen Yates......

Kommer du ihåg den gången du skulle gå hemifrån o kom på att Pappa inte hade någon nyckel, då skrev du en gul postis lapp och o satte den mitt på dörren o där stod......

Pappa jag är o leker hos Emma, nyckeln är under dörrmattan. Kram Malin

Mycket riktigt när Pappa kollade låg nyckeln där o han kunde komma in i huset o det kunde ju fler ha gjort men det tänkte du inte på.


Hahaha det är vår Malin....:-)

En glad, käck, omtänksam, super söt, ärlig, trogen,rolig tjej med många järn i elden....:-)

Som jag sa till dig om du kryper ner under täcket så känner du en speciell värme det är bara lilla mamsen som har skickat en stor varmkram till dig o jag hoppas att den värmer dig hela natten tills att din USA familj kommer in o sjunger

Jag mår hon leva, jag mår hon leva, ja mår hon leva ut i hundrade år, jag visst ska hon leva jag visst ska hon leva ja visst ska hon leva uti hundrade år. Ett 3 falldigt leva Hipp hipp HURRA HURRA HURRA


Om exakt 1 tim fyller du år här hemma i SWEDEN o det gör din vän o BB-kompis Emma också...Grattis.

Du får ha det så bra o jag tror att du blir förvånad att jag kommer ihåg ditt lösenord men jag ville ju bara överraska dig.....Ha det bäst o Va rädd om dig o fortsätt bara njut av dina dagar med Cattis det är ni värda båda två....

Love you

O ni som läser detta, skriv gärna en kommentar

Beskriv Malin med 1 ord


Älskar dig






Din Mamma 4 ever i vått o torrt

LEV ÄLSKA SKRATTA

Kommentarer
Postat av: Lena

Hipp, hipp, hurra för vårt lilla ENERGIKNIPPE Malin idag på hennes 20-årsdag.

Kram från Smedjegatan 14.

2010-05-09 @ 09:53:19
Postat av: Peter

Grattis på födelsedagen Malin !!! Det jag kan beskriva av dig Malin efter dom korta åren jag lärt känna dig Malin och Petra och framförallt din Mamma Och det då med ett enda ord Malin du är Omtänksam.



Din Pappa Per och Mamma Helen samt lilla syster Petra (Låter konstigt när hon nu är 18) Saknar dig jätte mycket och inte kan närvara "over there" när du fyller år. Och även då är stolta över att ha både dig och Petra som sina döttrar.



20 år är början av ditt liv och ett liv som kommer att fortsätta vara som en berg och dalbana. Men det klarar du av Malin.



Det är din födelsedag Solen strålar idag Du känner på dig att den blir bra Din födelsedag Tur du föddes idag Världens allra bästa födelsedag

Din Mamma måste gråta en skvätt. Din Pappa sjunga i falsett Det är din födelsedag Må du leva i hundra år. Hurra! Hurra!



2010-05-09 @ 10:08:14
Postat av: Mia & Ida

Hej Malin ! Hoppas att du får en bra födelsedag med många pressenter och en tårta ! Grattis på födelsedagen önskar Mia och Ida

2010-05-09 @ 10:13:38
Postat av: Pappa

Snällmotsinpappa! Ännu ett jättegrattis och många kramar. Pappa

2010-05-09 @ 15:23:01
Postat av: Jonas

det va nära jag missa din födelsedag men när jag kom på det så då jävlargick det fort o få igång datorn:)) GRATTIS HJÄRTAT o hoppas du får en underbar dag!!:)) puss o kram

2010-05-09 @ 19:37:28
Postat av: Hässleberga

GLAD!!!

2010-05-09 @ 19:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0