Happy b-day to the best 2 year olds ever!

Idag var det ingen vanlig dag utan det var Nic och Dex födelsedag! Hela 2 år har de nu fyllat och det har blivit mycket hyllat! 

En massa nya leksaker och alldeles för mycket för mig att plocka undan och hålla reda på! :)

Dex är fortfarande sjuk och han har haft en ganska jobbig dag faktiskt, mycket hosta, snor och feber.. Men blev lite piggare framåt seneftermiddagen/kvällen... 

Dex åkte till läkaren med pappa Joel, då passade Jag, Cattis och Nic på att slå in deras födelsedagspaketer, så Nic visste redan vad de skulle få men han kom nog inte ihåg det, LOVAR ;D Inga ledsna miner och gråt i alla fall så det gick nog bra.. 

Vi skypade med förra aupairen Laura i cirka 1 timme och hon fick sagt hej och grattis till pojkarna! 

Sen blev det en tur med pågarna i vagnen och Cattis tog kommando över styret. Så ja jag "bara" gled med i uppför, nerförsbackar och sväng efter sväng + singel/stenmix underlag.. Min vardag kan man ju säga ganska så rätt och slätt.. :) 

Och ja ni kan ju fråga henne in person om hur hon tyckte turen var!!! Äntligen en som håller med om hur tungt, jobbigt och sjukt bra träning det faktiskt är! Det är inte som att glida på en räkmacka i alla fall, mer som att glida på ett bananskal och palla sig upp igen efter varje fall! :) HAHAAHHA

Mördarbacken som jag kallar en backe som går upp mot mitt hus tog även död på Catrin, den ser så listig och lurig ut, inte alls jobbig. Men sen överaskar den när man minst anar det och mjölksyran slår nästan in! 

När vi kommit upp för backen, slut är vi båda två. Benen värker och jag tycker synd om Catrin för jag vet hur det känns! Då börjar det regna och jag säger, kom igen Catrin, vi måste skynda oss nu.. (ganska nära hem dock) Hon reagerar inte riktigt, så trött är hon. Då öppnar himmeln sig och regnet fullkomligt ÖSER ner! Jag tar över vagnen och vi springer så mycket vi orkar, fortfarande uppförsbacke, men inte så brant. Mina ben värker och det känns som man ska ramla samman.. Barnen fullkomligt tjuter av förtjusning i vagnen med filt och regnskydd!

Herregud säger jag bara! Vilken dag..

Vi gjorde fruktsallad till kvällen då vi skulle ha lite släkt över på middag för pojkarna..
SICKT GOD! KOLLA SJÄLVA..


De öppnade våra paket och de uppskattades mycket! KUL.. bra köp vi gjort..

Sen blev det en sväng till Mukilteo för en farwell för Marte som åker på måndag .. Vi hade hennes farwell i en aupairs hus och de huset var det sjukaste jag sett sen jag kom hit. Ja ni som sett Svenska Hollywood fruar, typ så såg det ut. Har biler men tänker inte dela med alla, vet inte om familjen vill de. Men fint var det i alla fall, hemmabio med läger stolar, litet gym, popcornmaskin/coca cola rum, havs/sjö utsikt, cabrolet bil osv.. Ni fattar va? 

Nej nu kommer de lite bilder. Måste verkligen sova nu, imorgon ska vi få nya heltäckningsmattor så vi ska spendera hela vår dag imorgon hos mormorn och morfarn.. Sen blir det Sex and the city 2 på kvällen, med mat och mys :) ♥ 



Kommentarer
Postat av: Mammi

Helt otroligt underbara bilder du delar med dig av...:-) Jag är stum, o det säger inte lite..hihii Ja du vilket palats ni var i.....:-) som Hollywoodfruar o lite till.....Har hört imorse på radio att dom både rosar o risar Sex and The City 2.... men alltid kul att gå på premiären...Ha det bäst o vi hörs, krya nu på er kramis från oss här hemma...<3<3<3

2010-05-27 @ 08:51:03
Postat av: Camilla

Vad köpte du till grabbarna grus??

Mkt snygga bilder! Värsta natur bilder! Professionalllllllll!!



Du måste säga om filmen var ris eller ros! Jag ska kanske se den imon med =)

Den visas i san diego för första gågen om 1 minut! Spännandeeeeee!!!!



Love yoU!

2010-05-27 @ 08:59:40
Postat av: Anna L

ikväll är det dax :D skriver till dig när jag sett den :D kram

2010-05-27 @ 13:47:23
Postat av: Mamma

Va coolt det är ju premiär tidigare hos oss för vi ligger ju 9 tim förre USA...:-)

2010-05-27 @ 14:39:21
Postat av: Peter

Som kille så säger jag ris om Sex And the city 2 hahahaha. Jätte bra kort Malin =D Gillar bilden med vatten dropparna på bladen....



Ha det gott och njut av filmen i kväll själv skulle jag nog somnat under filmen hahahahaahaha

2010-05-27 @ 16:10:02
Postat av: Ninni

Vad söta dina gossar är! De skulle bara veta vilken tur de har som har fått en sån mysig tjej som du, som tar hand om dem varje dag. Det känns som om tiden går lite för fort...det syns inte på dig, men pågarna växer ju som bara den.



Jag måste också få kommentera dina foto...de är proffsiga. Speciellt de fotona på bladen och dropparna. Gillar de skarpt!



Kram på dig gumman och ha det bäst!

Ninni

2010-05-27 @ 16:21:18
Postat av: Anna L

Ni kommer ääälska filmen!Iaf om ni har samma smak som jag!:D den är grym! man fick sig ett gott skratt emellanåt :D Där va helt full satt på royal! Alla kom i sky höga klackar o trodde att dom var nya Carrie! haha. :)Men fina var dom iaf!:) O vilka skor dom har i filmen!, man önskar man kunde sprungit runt i såna! hoppas ni får en super trevlig kväll! Förresten Sverige, Anna Bergendahl gick inte vidare till Eurovision.. :/ men men.. Nä nu är det dax för sängen för min del... o för er är det väl dax om några timmar iaf o ta plats i biosalongen!:) Ha det bäst! Kram Anna <3

2010-05-28 @ 01:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0