Hejsanhoppsan i de blå ytterligare en fin dag ändå

Jahaja då sitter jag här igen redo för att få ner lite om livet.

Idag sov jag till vid 10, gjorde mig i ordning för jobb 10.30 (Gunilla, blev lite fel med tiden där, missade en timma, vet de hahha). Men sen säger Joel att de är lite sena så om de kunde strecka på det med 30 minuter..

 Så då ringde jag upp Maria Lundström och snacka lite. Mys på det! ♥
Kan minsann inte riktigt fatta att min lilla fis ska ta studenten om 4 veckor! Det är ju helt sinnesjukt att de är ett år sedan jag sprang ut på trappan i ösregn, blåst och skit! Jag önskar verkligen henne bättre väder. För det var inge kul alls..

Usch vad jag saknar den sista tiden, den sista månaden man hade i skolan. Då lekte livet. Inga läxor precis, inga krav utan bara kul kul och kul.. 



Så ner gick jag och började 11 till 14.. Pojkarna får tänder så de är gnälliga, äter dåligt och är som alla andra tvååringar! Men ändå ja.. Så jag fick i dem lite lunch i alla fall, sen sov de i 1 resp. 1½ timmar. Vi lekte lite sen kom Katie och Joel hem.. 

Efter det gick jag upp och läste i min nya bok som jag lånar av Cattis. The Last Song, det är samma som filmen som visar på bio nu. Men boken är bättre, i alla fall efter de 100 sidor jag läst av de 460 totala.. 

Jag tog en dusch, fila fötterna och ja fixade. Så känner mig fräsch och mina fötter mår lite bättre hehe .. 

Jag har mailat lite resebolag om reseledar yrket. Så får se när, hur och om jag får svar tillbaka.. Vill få lite mer information och se om jag är kvalificerat för yrket. Vilket jag dock borde vara.. :) 

Mina ögon är trötta, jag är trött.. Funderade på att vila innan men det känns alldeles för sent att göra det nu. Klockan är halv 6 på kvällen.. Det blir för tajt inpå min kvälls sömn!

Så ska se om mat serveras snart, sen blir det till att läsa liter mer och sen sätta på en bra film. 


Jag hade lite olika förslag på hur min dag hade kunnat se ut idag, jag kunde åkte med Angelica och Gabbi till Alderwood, Marte bjöd med mig till Chris och sen till hennes kyrka.. Men jag kände bara för att vara hemma idag faktiskt.. Måste dra ner på tempot lite då och då..


Jag har precis varit nere och sett halva A Bugs life, en insekts liv med hela familjen..
De ska göra pojkarna redo för sängen nu sen ska vi se resten och äta chokladbollar. Så Lena de var det jag gjorde till i lördags, "Neger bullar", inget illa menat. Men de är så jag kallat dem sedan jag var liten :)



Joel sa precis att de verkligen känner att jag är en familjemedlem. Att jag verkligen passar in. Kul att höra och jag känner mig hemma här med. Det känns som mitt med på något vis, jag känner mig delaktig. Jag får vara med och bestäma, mitt rum känns som mitt osv osv. Jag kan hålla på och rabbla en massa men stoppar där.. 

Jag känner mig faktiskt väldigt mycket som en i familjen. Skönt, jag hade inte kunnat ha det så mycket bättre.

Jag börjar även bli spänd och glad över att min älskade Cattispattis snart kommer hit med. Det kan ju inte bli mycket bättre! Så mycket mer än vad jag någonsin kunnat önska och drömma om! 

Jag har den bästa familjen hemma i Sverige, jag har de bästa USA familjen, jag har de bästa vännerna hemma i Sverige och hemma i USA. Allt är BÄST! Ni äbr BÄST! Tillsammans är vi BÄST!♥



     


Några riktigt bra låtar, som jag aldrig tröttnar på!  




Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag skulle hälsa från alla i lördags hos Tillys. Jag berättade att du hade gjort negerbullar, men jag hoppas att du inte översatte dessa till engelska.Hihhihi då hade det nog blivit många goa skratt. Tyckte Fam Yates om dessa. Skulle kanske plita ner några andra goa recept till dig...Jag får göra det en kväll till dig....KRam på dig

2010-05-17 @ 14:06:15
Postat av: Maria

Alltid lika trevligt att prata <3

jag kan inte själv förstå det . vill inte att det ska vara sant :( men får njuta av de sista veckorna nu :D och efter studenten är det inte länge tills vi kommer o hälsar på dig :D:D något att se framemot!! Hopps verkligen att vi får bättre väder än ni. <3<3

2010-05-17 @ 17:27:30
Postat av: Alexandra (svedala) :P

Hej Malin :D

Var rikigt länge sedan jag läste din blogg, typ dagen innan din stora dag :) Så nu har jag sutit och läst allt som jag har missat på dessa dagarna :) och jag måste bara få säga en sak: skriv varje dag! Älskar att sitta och läsa din blogg (när jag mycket väl gör det :P ) Det är jättekul att sitta och läsa allt underbart du får vara med om :) snart dags att sätta dig vid datorn och skriva en rad igen :) får se om jag hinner läsa den innan jag slutar jobba annars får jag läsa den när jag kommer till jobb imorgon/idag :) Ha det underbart :D

Ps. Jag saknar också sista veckorna i skolan, helt underbar tid :D d.s

Ha det underbart kramkram <3

2010-05-18 @ 02:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0