"I like it, I love it, I want some more of it" - Tim Mcgraw

Ja vilken dag.. Imorse hade jag playdate hos favvo norskan Marte.. Riktigt skönt och välbehövligt och vi bakade cookies med chokladdroppar i.. Muuuummmaa..

På lunchen fick jag pratat med Anna, Mamma och Pappsi.. :)

Ikväll var en riktigt bra kväll! Jag och Katie åkte till Key Arena och såg Love and Theft, Lady Antebellum och Tim Mcgraw!

SUPER, MAGNIFIKT OCH STORT!

Love and theft 


Lady Antebellum (kallas Lady A)



 



Tim Mcgraw





 


Me and Katie!


Katies egna kommentar om bilderna, hehe jag ser helt ckockad ut, kolla ögonen heheh :)

THANKS KATIE FOR AN AMAZING AND WONDERFUL EVENING/NIGNT!



Imorgon skypedate med lite olika, hämta Catrin och sen kalas för pojkarna! :)


Kommentarer
Postat av: Gunilla (Cattis mamma)

Häftig show du fick uppleva! Skönt att positiva Mallan e tillbaka! Hoppas nu att du får en lika bra dag idag!



Kramar fr Smyge

2010-05-22 @ 10:07:52
Postat av: Mammi

Tack för att vi fick vara med o se lite på showen. Kan förstå att det är en häftig upplevelse..:-) Ännu en tårtbit till din äventyrstårta o än är den inte full.:-) Vi hörs o love you<3<3<3

2010-05-22 @ 11:21:19
Postat av: Pappa

Låter som om ni hade jättetrevligt. Håller med Gunilla, kul att ha min positiva dotter tillbaka. Lev livet! Du har bara ett, tror jag.

2010-05-22 @ 12:18:43
Postat av: Mammi igen

När du vaknar är vi i full gång o fira Pingst...Tommy o Lena, Ulla o Håkan , Wera o Peter o Isabel o André kommer. VI får försöka hinna med en liten skyp med dig hjärtat innan du ska fara iväg till flygplasten för att hämta din andra hälft..Kram på er alla 3 o häla dina goa pågar..:-)

2010-05-22 @ 17:20:15
Postat av: Camilla

Älskar videooooon!! MIn faaavvo låååååååt!!!!!!!!!!

<3

2010-05-22 @ 19:06:46
Postat av: Gunilla (Cattis mamma)

Härligt att se/höra er tillsammans igen!



Ha det bra!

Vi hörs när vi hörs!

Kramar fr Smyge

2010-05-23 @ 00:14:14
Postat av: Peter

Du verkar haft en bra konsert med country musik på en högre nivå. Så då har du fått ytterligare en erfarenhet gällande Amerikansk kultur..

2010-05-24 @ 08:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0