Yes, girls just wanna have fun! Right?!




Jag och mina favorit flickor i usa rocka loss i ett hus i Mukilteo med hot tub + disco golv.. Sjukt fin utsikt, i alla fall om det varit ljust ute som de såklart inte var hehe..

Middag på Olive Garden, GOTT! Lite mys, chill och sjukt roligt hos en amerikan som heter Otto med Brandon, Sly, vi tjejor och en annan kille.. :)

Disco, mycket prat, skoj, dans och FRÄCKT!

Nu är klockan 04.40 och jag ska kasta mig i säng.. är så trött!! Hörs imorgon, älskar er..
Har haft en superhärlig fredag!
Så mycket kärlek till er alla♥

Kommentarer
Postat av: Mammi

Är det Jetsetet ni har kommit i slang med...hihih bra ser framemot att besöka de fina husen ni är o varit i...:-) Vilka kanon bilder på er alla 3....:-) Vi hörs o du Love you...<3<3<3

2010-05-29 @ 14:30:44
Postat av: Hässleberga

Livet är en fest eller???

Kram

Felicia, Kristin & Martin

2010-05-29 @ 21:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0