jag säger bara- sex and the city 2 premiär 2010!

Hej på er alla! Checka bilderna .. :) Lovar de säger mer än 10 ord, tror jag i alla fall.. Kanske inte tusen ord som man brukar säga, 10 räcker..



Detta är då ganska så mycket min dag, kväll!

Idag blev det att fara till Mormor och Morfar med pojkarna och spendera dagen där.. För vi fick nya mattor i huset så vi var tvungna att hålla oss ifrån huset..

Vi hade en mycket trevlig dag med pojkarna där och Dexter tog en liten resa i trappan som slutade med ganska mycket rivsår/brännmärke och lite brustna blodkärl under högra ögat :) Men han var lika glad trots detta .. heheh

När jag slutade så skyndade vi oss hem och fxade oss inför stora premiären. Det blev ganska så stressat så vi sket i att äta en fin middag på en restaurang så det blev en baguett på Subway, men gott var det.. Så vi ska ta en middag en annan dag, för vi var ju tvungna att stå först i kö så vi kunde få bästa platserna!

Men när vi närmar oss 1 timme och 20 minuter innan det stora ögonblicket så var hela bio hallen/entren helt tom och helt tomt utan. VAD ÄR DETTA LIKSOM??? Var är alla.. Inte som i Sverige precis.. Men sen såg vi att det har visat den i tre av de 16 biosalongerna under hela dagen! 

Vi fick tagit lite bilder Cattispattis och Jag, kul var det.. :) Fler gånger ska det bli..  

Filmen var riktigt bra, Petra du kommer älska den! Lovar!!

10 av 10 toasters! Ellerhur Gelis..

Usch halsen gör ont, näsan och hela huvudet är ju helt jävla förstoppat! hahah .. Men måste verkligen nanna nu, klockan är alldeles för mycket!!

Imorgon är det fredag, skönt! Får se vad som händer.. TUSEN TACK FÖR ALLA KOMMENTARER, LOVE YOU ALL MINA KÄRA HJÄRTAN I SVERIGE OCH VAR NI ÄN ÄR!♥


Kommentarer
Postat av: Anna L

Då har vi samma smak ja.. :D ha en underbar helg! kram Anna

2010-05-28 @ 12:51:42
Postat av: Håkan & Ulla

Vilka underbara foto du visade häromdagen.Hoppas förkylningen har lättat och att du håller dig frisk framöver. Ha nu en riktigt trevlig helg! Många kramar från oss

2010-05-28 @ 17:50:30
Postat av: Catrins mormor

I morgon är det fredag, vi har bara en halv timme kvar så är det lördag, jag vet redan hur fredagen har varit.Kram på er/Catrins mormor

2010-05-28 @ 23:36:12
Postat av: Gunilla (Cattis mamma)

Ser ut som ni har det bra... hoppas att ni får en toppenhelg med massor av kvalitetstid!



Kram Gunilla

2010-05-29 @ 01:00:59
Postat av: Sofia

Hihi vi såg bion ikväll och den var sjukt bra :) ni ser ut att ha det suuuperkul, saknar dig plastis<3

2010-05-29 @ 03:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0