Mallan goes brown igen!

Ja då var denna helg också slut.. Hemskt rent vad tiden springer iväg..

Jag har firat midsommar, och för er som varit oroliga med polisbilen på videoklippet sen den kvällen så kan jag lugna er.. Det är en ambulans och Angelica bara hallucinerar och tror hon ser en polisbil... :) Så ingen skada skedd, inte hos oss i alla fall..

Igår var det klass och sen breakdance. Senare på kvällen blev det film och Donken med Patrick.. Vi drog till en av hans polare i närheten också, där var alla fulla och ja glidare liksom.. Men en tjej som hette Ashley var jättetrevlig.. 

Jag kom i säng klockan 02.00 även denna natt.. Och var fett trött när jag vaknade och stressade till min smyckes klass imorse.. 

 
Detta blev resultatet.. Ett halsbandshänge som jag ska köpa ett brunt lädersnöre till så jag kan använda det.. Jag blev minsann ganska nöjd.. Kul har jag haft även om jag varit trött som en gnu!

När vi slutade åkte jag hem till Angelica igen, och så hängde jag lite med hennes värdmamma och värdbarn. Vi åt lite lätt lunch och snackade medans Angelica städade bilen! :) hahah naaaajs..

Vi bestämde oss för att vi inte bara kunde sitta hemma och uggla denna söndagseftermiddag/kväll. Så bilen tog oss med
min styrning till Alderwood Mall..Där vi hittade världens snygging! Jag fick shoppat en snygg beige poncho, jag handlade även ljusbrun hårfärg (så nu är jag ljusbrun och inget blont alls..) + att jag har handlat födelsedagspresenter till mina tvilling grabbar som snart fyller 2 år!

Så ja lite har jag fått fixat!

Ikväll har jag snackat lite med Pappsi, Mammsi och Catrinski!

Nu ska jag och geeelis snart sova. Trött är jag! Imorgon börjar jag 10.30..






Kommentarer
Postat av: Mammi

Känner igen men glömt matstället vi åt på var det Red Robin eller....blir irriterad på mig själva när jag glömmer vad ställen heter....med gött var det att äta där...hihihi o mys på dig att vi han skypa imorse din sena kväll, o nu susar ni så sött era små gottoblandatpåsar..hahaha...Här skiner solen på mig o det ser ut till att bli en kanon dag..Ha det bäst o vi hörs när vi hörs..Love you <3

2010-05-03 @ 08:23:34
Postat av: Lena

Midsommar? ;) Snyggt smycke!

2010-05-03 @ 12:22:31
Postat av: Anna L

Vilket fint smycke du har gjort! i lördags var det ju kalas, o såå god mat det bjöds på! där missade du verkligen något:) var en trevlig kväll, men saknade dig! Hoppas du får en kanon vecka! kramar Anna <3

2010-05-03 @ 18:26:00
Postat av: Peter

Midsommar redan ??!! Vart tog Maj och halva juni vägen ? Hahahahaha Fint smycke du gjort Malin. Du är snart en mode designer. !!



Ha en fortsatt bra dag hos dig..

2010-05-03 @ 20:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0