Måndag och jag har typ varit här i 4 månader nu!

Det blev till att jag stannade hos Gelis en natt till.. Så jag gick upp imorse, packade mina saker och snacka lite med mamma..

På vägen hem stannade jag på Bartells och hämtade upp mina två foton jag frammkallat till dagens fotoklass..

Väl hemma fixade jag lite smått, packade upp, organiserade och bara njöt av att vara hemma..

10.30 gick jag ner och började jobba.. När Katie åkte grät ungarna och var helt hysteriska, men det varade bara i 5 minuter.. Sen har vi haft en riktigt kul tid.. De hjälpte mig med att göra deras lunch, sen åt de. Vi busade och nu ligger de i sina sängar och försöker somna..

Nic sover redan men Dexter rör sig och gör små ljud.. Han vill inte sova, han protesterar.. Men han somnar snart med förhoppningsvis...

De är lite gnälliga, eller de sa i alla fall Katie till mig.. Jag har inte märkt det än så länge, men de båda får tänder så det är förståligt.. 

Innan jag började hann jag förresten även prata med Cattis på skypis..<3 
Jag önskar så världsmycket att jag hade fått vara hos henne.. Att vi fått uppleva USA tillsammans.. Men det är en dröm som kommer vara svår att göra till verklighet.. 

Jag har det bra här, tur att jag har Angelica, US BFF'S! 
 
Ikväll är det alltså kurs igen, 18.00-21.30.. Kommer vara så trött, det är jag redan.. Men men så är det, som Gelis säger, sova kan man göra i graven! Det har vi inte tid för nu, sant sant men ganska jobbigt enligt mig faktiskt.. hahah

Sova är inte min grej, det är i och för sig sant, men ändå.. Det behövs ju!

Denna köpte jag i helgen förresten, 100kr typ..

Bilden är tagen med min kamera i datorn, för min kamera var inte laddad.. Därav en lite sämre bild.. Sjukt fin, och skönt beige poncho..

Nu är jag brunett med igen som jag skrev igår..Känns bra, mitt hår är inte fint i blont.. Det ser så risigt ut.. Så detta känns bättre, mer som jag ;)

Angelica är en bra hårfärgare.. !

Detta är från Ruby's igår, jag har en sjukt rolig film på Gelis med men hon vill inte att jag lägger ut den:( Så ni får den på mig istället.. (Mamma nu såg du att de inte hetteRed Robin utan RUBY'S)


 


Mina veckor, helger i Maj är helt fullbokade! SJUKT är vad det är..
Den kommande helgen, Fre Mariners Baseball game, Lör (något händer på kvällen, kanske Fusion för att fira min 20års dag, en klubb för oss minderåriga i USA.. ) Sön MIN FÖDELSEDAG! Träffa lite folk tror jag och så får se..

Helgen där på, Fre inget så speciellt än.. Lör LCC möte med välgörenhets sak, jag ska baka chokladbullar i alla fall, Sön LEDIG FÖR NÅGOT..

Helgen där Fre Tim Mcgraw, Lady A Konsert med Katie, Lör och Sön ledigt faktiskt..

Sista helgen, Martes sista helg:( Vi är ett gäng som ska åka upp till Vancouver hela helgen! Vi är även lediga på måndagen eftersom det är Memorial Day här..

Sen är det juni.. Då är det bara 4 veckor tills Mamma och Peter kommer, sen kommer jag åkta till Minnesota den 15 juli-19 juli.. Usch tiden rusar iväg.. Kul faktiskt men ändå lite skrämmande..

Nej nu ska jag fixa lite små saker, och ska se om Mama loggar in eller inte.. Kanske ska jag vila, trött är jag i alla fall..
Ha en trevlig vecka! 

Martin och Christine, hoppas att dopet var lyckat, synd att jag inte kunde vara där. Gunnel, tack för din kommentar och uppdatering på livet där hemma!

Anna, Lena och Maria, tack! Kan knappt inte vänta tills ni kommer hit! Ska bli så kul.. Saknar er!

Och jag förlåt alla, jag menade VALBORG igår på mitt inlägg, INTE Midsommar!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för GRATTISet :) Vi har haft lite kalas här hemma, eller ja...fika. Mor, far, mormor och morfar och farmor har varit här :) Jag saknar dig! (och snart fyller du också år!)Ps. Jag vill prata med dig en dag snart! <3

2010-05-03 @ 21:42:10
Postat av: Mamsen

Nu lyste ett liljeholmens upp visst ja RUBY´S...hur kunde jag glömma det...jag tänkte så det knakade...hihih tur jag har dej....Love you hörs imorron min goa hallonmumsbakelse till dotter...<3

2010-05-03 @ 21:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0